خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

اختلاس ۸۰ میلیارد ریالی مسئول پست بانک در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۱۱

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اختلاس ۸۰ میلیارد ریالی توسط مسئول پست بانک در این شهر خبر داد.

سردار «منوچهر امان اللهی» گفت: سازمان بازرسی استان کرمانشاه گزارش داد که مسوول پست بانک یکی از شهرستان‌های استان با اعمال متقلبانه، ضمن دریافت وجه از مشتریان و واریز آن به حسابشان و در ‌‌نهایت برداشت و انتقال وجه به حساب خود، اقدام به اختلاس کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در بررسی‌های دیگر مشخص شد، این شخص با صدور سند در سرفصل حساب بانک و چک‌های فروخته شده، موفق شد مبلغ هشت میلیارد و ۱۶ میلیون تومان از اموال پست بانک را تصاحب کند.

امان اللهی تصریح کرد: با توجه به نگاه پلیس به حفظ دارایی مردم و بیت المال، بررسی خبر در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با انجام استعلام و تحقیقات لازم و کار کار‌شناسی، صحت این گزارش محرز و متهم به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما با انجام تحقیقات جامع و علمی و جمع آوری اسناد و مدارک لازم به بزه انتسابی اعتراف کرد و مبلغ شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از وجوه مذکور به حساب پست بانک بازگردانده شد.

وی ادامه داد: متهم نسبت به مبلغ باقی مانده رضایت مشتریان را جلب کرده، از این رو به اتهام اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز