خبرگزاری کار ایران

بهره مندی از تسهیلات اشتغالزایی و توانمندی اقتصادی دو گام اصلی خودکفایی خانوارهای مددجو

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۰۳۰

بهره مندی از تسهیلات اشتغالزایی و توانمندی اقتصادی دو گام اصلی خودکفا تلقی شدن خانوارهای مددجو به شمار می رود که این خانوارها پس از خودکفا شدن از گردونه حمایت های مالی کمیته امداد خارج خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه با اشاره به این که تا پایان سال جاری بیش از سه هزار و۵۰۰ خانوار مددجوی تحت پوشش این کمیته خودکفا خواهند شد، گفت: بهره مندی از تسهیلات اشتغالزایی و توانمندی اقتصادی دو گام اصلی خودکفایی خانوارهای مددجو است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه با اعلام این که هم اکنون بیش از ۶۱ هزار خانوار نیازمند در استان کرمانشاه از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مندند، گفت: پیش بینی می شود تا پایان سالجاری نزدیک به شش درصد آن ها جشن خودکفایی بگیرند.

وی افزود: سال گذشته در مجموع سه هزار و ۶۳۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان، خودکفا شدند.

پاکرو تصریح کرد: بهره مندی از تسهیلات اشتغالزایی و توانمندی اقتصادی دو گام اصلی در خودکفا تلقی شدن خانوارهای مددجو به شمار می رود که این خانوارها پس از خودکفا شدن از گردونه حمایت های مالی کمیته امداد خارج خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه اظهار کرد: سقف تسهیلات اشتغالزایی اعطایی به مددجویان تحت حمایت ۳۰۰ میلیون ریال بوده که از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه بیش از ۱۲۷ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به یک هزار و۲۶۷ مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اعطا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز