خبرگزاری کار ایران

در موضوع زمین خواری هیچ کس نباید در حاشیه امن قدرت و ثروت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۲۹

اعمال قانون برای همه است و استثنا ندارد و در موضع زمین خواری هیچ کس نباید در حاشیه امن قدرت و ثروت قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به این مطلب که اعمال قانون برای همه است و استثنا ندارد، گفت: در موضوع زمین خواری هیچ کس نباید در حاشیه امن قدرت، سیاست، نفوذ و ثروت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، محمدرضا عدالت صبح امروز دوشنبه، ۱۰ آذرماه در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان گفت: در موضوع زمین خواری هیچ کس نباید در حاشیه امن قدرت، سیاست، نفوذ و ثروت قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اعمال قانون برای همه است و استثنا ندارد و اگر قرار است مبارزه ای صورت گیرد باید بدون اغماض باشد و هیچ استثنائی قائل نشویم.

عدالت تصریح کرد: باید از دانه درشت ها و کسانی که دستشان به جایی می رسد شروع شود، بنده با قاطعیت اعلام می کنم که مبارزه ما شروع شده و اجازه نخواهیم داد برخی که نسبت به اموال عمومی طمع دارند در آسایش باشند.

وی لزوم تشکیل کمیته ای در این زمینه را بسیار ضروری دانست و گفت: در مطالعه ای که نسبت به مصوبات چند سال اخیر داشته ام تشکیل کمیته ای با عنوان کمیته عملیاتی شناسایی و مبارزه با زمین خواران که یک قاضی با صلابت را در رأس داشته باشد و اعضا اصلی آن از اداره اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه و حسب نیاز از دیگر نهادهای مرتبط باشد، ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: افرادی که در این کمیته عضو می شوند باید کوچکترین تردیدی در خصوص کارکردشان وجود نداشته باشد که البته کار این کمیته عطف بماسبق هم می شود و چنانچه در گذشته نیز خلافی صورت گرفته است مورد بررسی قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز