خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزشی تولید و تجارت محصولات کشاورزی ارگانیک در کرمانشاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۸۶

کارگاه آموزشی تولید و تجارت محصولات کشاورزی ارگانیک در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد.

صبح امروز چهارشنبه، ۵ آذرماه، کارگاه آموزشی تولید و تجارت محصولات کشاورزی ارگانیک در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، در این کارگاه آموزشی کیوان کاشفی با اشاره به اینکه انجمن ارگانیک کشاورزی در استان کرمانشاه از حدود هشت ماه پیش آغاز به کار کرده و در واقع یک انجمن تازه تاسیس به حساب می‌آید، اظهار داشت: در مدت تاسیس این انجمن، اتاق بازرگانی کرمانشاه حمایت‌های لازم را از آن به عمل آورده چرا که کشاورزی کرمانشاه یک قطب در کشور محسوب می‌شود و از پتانسیل‌های بالایی در این بخش برخوردار است.

وی افزود: در آینده و با اجرای طرح گرمسیری، شاهد موفقیت بیشتر کشاورزی استان در عرصه‌های مختلف خواهیم بود و اگر بتوانیم تا آن زمان کشت ارگانیک خود را رونق ببخشم می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه تصریح کرد: همچنین قرار است نمایشگاهی از محصولات و تولیدات کشاورزی در تهران برگزار شود که امیدواریم کشاورزان کرمانشاهی آمادگی لازم برای حضور در این نمایشگاه و عرضه محصولات خود به ویژه محصولات ارگانیک را در آن داشته باشند.

کاشفی در پایان گفت: توجه به محصولات ارگانیک می‌تواند سلامتی را برای ما به ارمغان آورد و انسان را در برابر امراضی که از مصرف محصولاتی که به آن کود و مواد شیمیایی زده شده است، بیمه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز