خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد:

تشکیل ستاد پیشگیری و مبارزه با زمین خواری در استان

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۵۶

ستاد پیشگیری و مبارزه با زمین خواری و ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز در استان کرمانشاه تشکیل شد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه از تشکیل ستاد پیشگیری و مبارزه با زمین خواری و ساخت و سازا و تغییر کاربری غیرمجاز در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، مجتبی نیک کردار در نشست فرمانداران استان اظهار داشت: با توجه به برنامه های دولت در راستای تشکیل این ستاد در سطح کشور، ما نیز نسبت به تشکیل آن در استان اقدام کرده ایم و با جدیت موضوع را در دستور کار داریم.

وی با بیان این که باید با افرادی که در راستای ساخت و سازها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اقدام می‌کنند، برخورد کرد، گفت: فرمانداران باید نسبت به تشکیل ستاد پیشگیری و مبازره با زمین خواری در شهرستان ها با اهتمام ویژه تلاش داشته باشند.

نیک کردار تصریح کرد: متأسفانه در اثر این تغییرکاربری ها و ساخت و سازهای غیر مجاز، مشکلات زیادی برای اراضی کشاورزی و منابع طبیعی ایجاد شده لذا برای مبارزه با این موضوع جدیت داریم و در مقابل زمین خواران کوتاه نخواهیم آمد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه تلاش برای مناسب سازی شهری برای جانبازان و معلولان را مورد تأکید قرار داد و گفت: فرمانداران باید این موضوع را جدی بگیرند و تلاش نمایند تا با همکاری شهرداری نسبت به مکانی در خیابان ها برای تردد این عزیزان فراهم شود.

وی همچنین بر نظارت بیشتر فرمانداری‌ها در اعتبارات هزینه‌ای و درآمدی شهرداری تأکید کرد و افزود: فرمانداران باید نظارت بیشتری در خصوص هزینه ها و درآمدهای اعتباری در شهرداری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز