خبرگزاری کار ایران

شهردار شهر سرپل ذهاب در گفتگو با ایلنا:

عملکرد شهرداری " سرپل ذهاب " تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۰۹۸

شهردار شهر سرپل ذهاب عملکرد شهرداری این شهر را از ابتدای سال جاری تاکنون تشریح کرد.

علیرضا قطره‌ای با تشریح عملکرد شهرداری این شهرستان از ابتدای سال تاکنون گفت: آنچه که بیشترین توجه شورا و شهرداری این شهرستان را به خود جلب کرده بحثمشکلات اهالی شهر بوده است.

شهردار شهر سرپل ذهاب در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در سرپل ذهاب، افزود: در بحثیاد شده می‌توان به رفع مشکل کسبه و بازاریان خیابان امام خمینی(ره)، در محدوده اداره پست سابق و مسجد جامع اهل سنت این شهر اشاره کرد که سالهاست در این محدوده سکونت داشته و به فعالیت اقتصادی و حرفه‌ای مشغولند و از صنوف و اقشار مختلف و متنوعی هستند.

قطره‌ای تصریح کرد: رشد روز افزون جمعیت و توسعه نیازهای اجتماعی موجب می‌شود به توسعه و تأمین امکانات و تسهیلات خدماتی - رفاهی بیشتر توجه کنیم که این امر جز مسئولیت‌ها و وظایف شهرداری است.

شهردار سرپل ذهاب، اظهار کرد: یکی از ضرورت‌های زندگی شهرنشینی برای بهبود محیط زیست شهری و ارتقای کیفی و کمی خدمات شهری است.

وی گفت: سعی براین است که با بازدید از نقاط مختلف شهر، مشکلات و تنگناها را در نظر گرفته و در مسیر رفع آن‌ها اقدام کنیم.

قطره‌ای به رفع مشکل کسبه و بازاریان خیابان امام خمینی(ره)، در محدوده اداره پست سابق و مسجد جامع اهل سنت این شهر اشاره و تصریح کرد: مهمترین فواید اقدامات و فعالیت‌های عمرانی شهرداری در این نقطه از شهر علاوه بر آسفالت خیابان و روان سازی عبور و مرور وسایل نقلیه در آن، سرو سامان دادن به معابر پیاده رو و سنگ فرش و زیبا سازی آن بوده که موجب تسهیل در رفت و آمد عابران پیاده بوده است.

قطره‌ای در توضیح مشخصات و جزئیات طرح مذکور گفت: مساحت کلی این پروژه حدوداً ۱۰۰۰ متر مربع است، این مکان پیش از این یک فضای نابسامان بوده که شهرداری سرپل ذهاب برای ساماندهی آن به عنوان یک «مرکز محله» طراحی‌های متنوع و جدیدی را برای آن در نظر گرفته است.

شهردار سرپل ذهاب تصریح کرد: با مطالعه و آسیب شناسی پیاده روهای اطراف این مکان کارشناسان شهرداری دریافتند که پیاده رو مقابل این مکان محل تجمع افراد زیادی بوده و همین موضوع، مسائل و مشکلات عدیده ای برای مغازه داران و عابران به وجود آورده و دلیل آن محدودیت عرض پیاده رو و حجم تردد زیاد آن بوده و شهرداری برای رفع این مشکل با تلاش در تهیه و نصب میز و صندلی و وسایل بازیهای محلی(دوازده رسکان و چوزان) سعی بر منتقل کردن محل تجمع مردم به این مکان کرده است.

وی افزود: با ابتکار شورا و شهرداری سرپل ذهاب، در این مکان، درختکاری بیشتری انجام و با استفاده از آب نما و کفپوش‌های بتنی متنوع این " مرکز محله " به فضائی زیبا و دلنشین تبدیل شده ضمن اینکه در امتداد کانال آب به طول ۷۰ متر و عرض ۱.۵ متر، باغچه‌ای تعبیه شده که احداثآن زیبایی بیشتری به این مکان می‌بخشد.

قطره‌ای در پایان اظهار کرد: امید است مجموعه این اقدامات مورد رضایت و خشنودی کسبه و بازاریان این نقطه از شهر را فراهم آورده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز