خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنقر در گفتگو با ایلنا:

ریزش آوار خانه روستایی در سنقر ۵ نفر را به کام مرگ فرستاد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۷۷

ریزش سقف منزلی در روستای «جوب کبود» علیا از توابع شهرستان سنقر و کلیایی باعثمرگ ۵ روستایی و زخمی شدن ۸ نفر شد.

فرماندار شهرستان سنقر اظهار داشت: بر اثر فرسودگی یکی از منازل روستایی در روستای «جوب کبود» علیا از توابع بخش «کلیایی» شهرستان سنقر، متاسفانه ۱۳ نفر از همشهریان‌مان کشته و زخمی شدند.

علیرضا ایزدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در سنقر، علت این حادثه را فرسودگی این منزل روستایی عنوان کرد و بیان داشت: متاسفانه بیشتر خانه‌های روستایی در استان و شهرستان سنقر به علت قدمتی که دارند، نیازمند مرمت و بازسازی دوباره به روش‌های مدرن و روز هستند.

فرماندار سنقر تاکید کرد: طبق آخرین آمار‌ها نزدیک به ۲۵ درصد از خانه‌های روستایی در شهرستان سنقر، جزو منازل فرسوده و نیازمند تعمیرات محسوب می‌شوند.

ایزدی با ابراز تاسف از حادثه شب گذشته در این روستا، بیان داشت: دولت امکانات و تسهیلات ممکن را برای مقاوم سازی خانه‌های روستایی در اختیار روستائیان قرار داده و می‌دهد، لذا درخواست داریم که برای جلوگیری از تکرار دوباره اینگونه حوادثدلخراش، روستائیان از این فرصت استفاده کنند.

وی علت وقوع چنین حوادثی را عمر بالای برخی از منازل روستایی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر شهرستان سنقر و کلیایی دارای ۲۲۸ روستا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز