خبرگزاری کار ایران

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه:

سو مصرف مواد مخدر دومین عامل مرگ و میر در ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۶۵

با توجه به اینکه سوء مصرف مواد مخدر دومین عامل مرگ و میر در کشور شناخته شده بنابراین همه وظیفه داریم با تلاش بیشتر در این زمینه احساس مسئولیت و برنامه های جدیدتری تدوین نمائیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه اظهار داشت: اگر امروز ما به این باور رسیده ایم که مواد مخدر و اعتیاد بعنوان یک آسیب جدی نسل جوان ما را تهدید می کند، علیرغم کلیه اقدامات خوب انجام گرفته که بجای خود هم قابل تقدیر است ما باید بپذیریم که در انجام وظایف خود هم دستگاه های عضو و سایر اجزاء جامعه از خانواده، مدرسه و اجتماع گرفته تا ادارات و رسانه ها قصور کرده ایم.

به گزارش ایلنای کرمانشاه، علی شمشیری گفت: افزود وی با تقدیر از حمایت ها و پشتیبانی های مهندس رضایی استاندار کرمانشاه در راستای مبارزه قاطع با مواد مخدر اظهار داشت: از اینکه یک زمینه و فرصت خوبی دراستان فراهم آمده که در راستای اصلاح و بهبود امورات گام بر داریم بایداز این فرصت استفاده نمائیم و با یک برنامه ریزی اصولی و هدفمند در جهت حل مشکلات با داشتن برنامه و مدیریت صحیح قدمهای موثری برداریم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اقدامات ارزنده صورت گرفته در شش ماهه اول سالجاری این شورا، با قدردانی از تعاملات خوب دستگاه های عضو بویژه کمیته مقابله و موفقیت های اخیر این حوزه گفت: با توجه به اینکه سوء مصرف مواد مخدر دومین عامل مرگ و میر در کشور شناخته شده بنابراین همه وظیفه داریم با تلاش بیشتر در این زمینه احساس مسئولیت و برنامه های جدیدتری تدوین نمائیم.

وی با تاکید بر نقش موثرائمه جمعه و جماعات به عنوان پایگاه های دینی با توجه به دسترسی به اقشار مختلف جامعه در جهت آگاه سازی اذهان عمومی از عواقب شوم اعتیاد و اثرات و عواقب مواد مخدر بعنوان یک منکر اساسی در جامعه خواستار کمک و ایفای همه اقشار بویژه ائمه جمعه و جماعات شد.

امام جمعه شهرستان هرسین نیز در بیاناتی ضمن درخواست مقابله جدی اعضاء شورای هماهنگی با معضل اعتیاد و آمادگی هر گونه مساعدت لازم را در این راستا اعلام کرد.

شایان ذکر است فرماندارشهرستان هرسین در خصوص وضعیت اعتیاد و عملکرد سایر دستگاه های عضو شورای هماهنگی شهرستان گزارشی ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز