خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزشی در مرکزآموزش علمی - کاربردی امام رضا اسلام آبادغرب برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۱۹۶

کارگاه یک روزه آموزش آشنایی با تابلوهای برق در مرکزآموزش علمی - کاربردی امام رضا(ع) شهرستان اسلام آبادغرب مرکز برگزار شد.

کارگاه یکروزه آموزش آشنایی با تابلوهای برق در مرکزآموزش علمی - کاربردی امام رضا(ع) شهرستان اسلام آبادغرب و با همکاری جمعیت ایرانی پیشبردارتباط صنعت ودانشگاه وبا همت انجمن علمی مهندسی برق مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، این همایش برای ارتقا سطح علمی دانشجویان مرکز و علاقمندان به رشته برق که در نوع خوددرسطح منطقه ازلحاظ بارعلمی ومطالب ارائه شده بی نظیربود؛ با استقبال اساتید، دانشجویان رشته های مهندسی برق این مرکز آموزشی، واحدهای آموزشی مستقر در شهرستان و علاقمندان به این مباحثدر مرکز آموزش علمی - کاربردی امام رضا(ع) برگزار شد.

در این همایش مهندس محسن خدابخشی، مسئول جمعیت ایرانی پیشبرد ارتباط صنعت ودانشگاه ومشاورپروژه های برق ومدرس کارگاه، آقای دکتر میثم خسروی ریاست مرکزآموزش علمی - کاربردی امام رضا(ع)، مهندس سبزواری و اساتید رشته های مهندسی برق حضور داشتند.

مهندس خدابخشی در بخشی از سخنان خود با برشمردن اهمیت آشنایی با موضوع پروژه EPC برای دانشجویان رشته مهندسی برق که نیاز ضروری به شناخت آن برای آینده کاری خود است گفت: در واقع کلمه EPC مخفف کلمات Engineering & Procurement & Construction می باشد که فارغ التحصیلان رشته مهندسی بالاخره در یکی از بحثهای مهندسی، طراحی پروژه، بازاریابی و اجرایی، مشغول به فعالیت می شوندباید با مهم فوق آشنا شوند.

گفتنی است که این مرکز برای فصل پاییزکارگاه ها و همایش های علمی قابل توجهی برنامه ریزی وبرگزارمی نماید، درپایان همایش به کلیه شرکت کننده گان گواهی پایان دوره اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز