خبرگزاری کار ایران

شهردار هرسین در گفتگو با ایلنا:

۱۰۰تن زباله در شهر هرسین معدوم شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۳۲۰

بخش خدمات شهری شهرداری هرسین در طول ۱۰ ماهه اخیر بیش از صد تن زباله شهری و خانگی را جمع آوری و در مکان مناسب و استانداردی معدوم ساخته است.

شهردار شهر هرسین اظهار داشت: شهر هرسین با داشتن قدمت تاریخی بسیار قدیمی خود، نیازمند ایجاد زیرساخت‌های بسیاری برای توسعه در آینده است.

محمدصادق قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در هرسین به عملکرد ۱۰ ماهه این شهرداری اشاره داشت و گفت: خوشبختانه در طول مدت این ۱۰ ماه، کارهای عمرانی بسیاری در سطح شهر هرسین با کمک و تعامل دیگر ادارات انجام گرفته است.

وی بیان داشت: یکی از کارهای مهم انجام گرفته در این شهرداری، نصب و ایجاد روشنایی در سطح شهر است.

قاسمی تصریح کرد: در پاییز سال ۹۲ تقریبا ۹۰ درصد مناطق سطح شهر خاموشی داشتیم که با خرید لامپ و سرلامپ، کلاهک و کابل روشنایی بلوار‌ها و پارک‌ها تامین شد.

وی تاکید کرد: در این طرح بیش از ۱۵ عدد برج نوری برای سطح شهر و پارکهای این شهر خریداری شده است که در نتیجه این طرح شاهد روشنایی‌های مناسبی در سطح تمامی پارکهای هرسین هستیم.

شهردار هرسین، یکی دیگر از خدمات انجام شده در این شهرداری را، بخش خدمات شهری عنوان کرد و گفت: این بخش به صورت شبانه روزی فعال بوده و روزانه حدود صد تن زباله خانگی، فضولات حیوانی و زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی با همت کارکنان زحمتکش در این بخش از سطح شهر جمع آوری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز