خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری بیش از ۳۰۷۳ قاچاقچی و معتاد در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۸۹

طبق بررسی‌های صورت گرفته و با آموزش‌های لازم و مفیدی که به مردم داده شده است میزان جرایم در نیمه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته از کاهش قابل توجهی برخوردار بوده است.

سردار منوچهری امان اللهی گفت: در نیمه نخست امسال میزان آمار سرقت در کرمانشاه نسبت به دوره مشابه سال گذشته از کاهش ۱۰ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، وی با اشاره به اینکه در موضوع تجاوز به عنف شش ماهه نخست امسال شاهد کاهش ۱۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته بوده‌ایم، افزود: همچنین در نیمه نخست امسال شاهد کاهش ۲۶ درصدی آمار قتل در استان کرمانشاه بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: در طول سال‌های اخیر بیش از ۹۴ نفر در سطح استان کرمانشاه به جرم قتل عمد تحت تعقیب بوده‌اند که در نیمه نخست امسال با تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی بیش از نیمی از این افراد دستیگر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

سردار امان اللهی در ادامه با اشاره به اینکه در ۶ ماهه امسال بیش از ۴۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف شده است، تاکید کرد: از این مقدار کشفیات مقدار مخدر بیش از ۳۹۰ کیلوگرم آن تریاک بوده است.

وی با اشاره به دستگیری بیش از ۳۰۷۳ قاچاقچی و معتاد در نیمه نخست سالجاری، گفت: نیروی انتظامی استان کرمانشاه در هفته‌های اخیر برخی از محلات آلوده به مواد مخدر را به صورت کامل پاکسازی کرده است و افراد بزهکار و… را در این محلات دستگیر کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: خوشبختانه به تازگی به دستور مقام محترم قضایی مکانهای عمومی که در آن‌ها قلیان استعمال می‌شد پلمپ شده است که این امر زمینه رضایتمندی مردم و شهروندان کرمانشاهی را فراهم آورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز