خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

رزمایش بزرگ مدیریت بحران در کرمانشاه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۵۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از برگزاری رزمایش بزرگ مدیریت بحران در کرمانشاه و همزمان با روز عید غدیر خم خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اظهار داشت: همزمان با بیست و یکم مهرماه که روز «ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی» نامگذاری شده است، رزمایش مدیریت بحران در کرمانشاه برگزار می‌شود.

عادل شفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه گفت: در این رزمایش برنامه‌های جانبی بسیار دیگری برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه تاکید کرد: این مانور در بافت‌های فرسوده شهر کرمانشاه(فیض آباد) برگزار می‌شود.

شفیعی با اشاره به اینکه در این رزمایش بیش از ۳۵۰۰ نفر شرکت خواهند داشت، افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته این رزمایش به صورت گسترده‌ای برگزار می‌شود و مردم و شهروندان می‌توانند از نزدیک با برخی از اطلاعات به روز مطلع شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اظهار داشت: همچنین در این هفته شاهد برگزاری رزمایش‌های دیگری در استان کرمانشاه خواهیم بود.

وی با اشاره به برپای برخی از نمایشگاه‌ها در این هفته، گفت: همچنین در این هفته شاهد برگزار بیش از یکصد دوره آموزشی در سطح استان کرمانشاه خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز