خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب گیلان غرب عنوان کرد:

لایروبی و شست وشو ۵۴ کیلومتر از شبکه فاضلاب این شهر

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۸۶

از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۵ فقره انشعاب آب و فاضلاب در این شهر واگذار شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب گیلان غرب در خصوص عملکرد امور مشترکین تا پایان مرداد ماه سال جاری اظهار داشت: در این مدت در گیلان غرب، ۹۱فقره واگذاری انشعاب آب، ۱۰۴ فقره واگذاری انشعاب فاضلاب صورت گرفته است. و در شهر سرمست نیز ۵۰ فقره واگذاری انشعاب آب و فاضلاب صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا از گیلان غرب، فرشاد باوندپوری با اشاره به اینکه، انشعابات غیرمجاز بخشی از هدر رفت آب را شامل می‌شود که نیاز به ساماندهی دارد، افزود: در راستای بهینه‌سازی مصرف آب از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۹ فقره انشعاب غیرمجاز آب در نقاط مختلف شهر شناسایی و جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه استفاده قانونی شهروندان از آب شرب بهداشتی، امکان خدمات‌رسانی بیشتر اداره آبفای گیلان غرب به‌منظور تامین و توزیع عادلانه آب شرب برای سایر شهروندان را فراهم می‌آورد، بیان کرد: در همین راستا اداره آبفای شهری برای ساماندهی اینگونه اشتراک‌ها ‌‌نهایت همکاری و مساعدت را به کار خواهد گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب گیلان غرب در پایان بیان داشت: در این مدت نیز تعداد ۷۵ دستگاه کنتور خراب نیز توسط اداره آبفای این شهر تعویض شده است.

تعداد کل انشعابات شهر گیلانغرب ۶۴۵۶فقره و سرمست ۸۰۳ است.

لایروبی و شست وشو ۵۴ کیلومتر از شبکه فاضلاب گیلان غرب

مدیر امور آب و فاضلاب گیلانغرب گفت: از ابتدای سال جاری، ۵۴کیلومتر از شبکه فاضلاب گیلان غرب، توسط یک دستگاه واترجت شست و شو و لایروبی شد.

مهندس فرشاد باوندپوری با اعلام این مطلب گفت: با اجرای این میزان شست و شوی شبکه فاضلاب، نسبت به مدت مشابه در سال ۹۲ معادل۱۹ درصد پیشرفت داشته‌ایم.

وی افزود: شست و شو و لایروبی شبکه فاضلاب به دلیل ماهیت سیال جاری در آن، بسیار ضروری بوده و از اهم وظایف حوزه بهره‌برداری از شبکه فاضلاب است.

وی خاطرنشان ساخت، در این مدت ۱۰۲۸ فقره آدم‌رو(منهول) تمیزکاری و تخلیه شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

آغازعملیات اجرایی یک حلقه چاه آب در شهر سرمست

مدیر امور آبفای شهر گیلان غرب از طرح تکمیل آبرسانی شهر سرمست، با آغاز حفر چاه آب با اعتبار ۵۰۰ میلیون خبر داد و افزود: در طرح مطالعاتی مکان یابی حفر چاه آب شهر سرمست سه نقطه پیشنهاد شد، که بهترین گزینه جهت حفر چاهی با عمق۳۵ متر با پیش بینی آب گیری ۲۰ لیتر بر ثانیه در بخش غربی شهر نهایی و عملیات حفاری آن شروع شد.

فرشاد باوندپوری گفت: براساس برآورد انجام شده و نقشه اجرایی عملیات حفاری بصورت دستی و با عمق ۳۵ متر پیش بینی شد است که این چاه در مدت زمان سه ماه عملیات حفاری آن به پایان خواهد رسید.

مدیر امورآبفای شهر گیلان غرب تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر سرمست از نظر منابع آبی دارای مشکل بوده است با حفر و تجهیز چاه محفوره این مشکل به حداقل خواهد رسید.

شهر سرمست دارای ۸۰۳ مشترک است و یکی از شهرهای زیر مجموعه امور آب و فاضلاب شهر گیلانغرب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز