خبرگزاری کار ایران

مدیرمسئول هفته نامه پویان غرب در گفتگو با ایلنا:

امکانات و تجهیزات هفته نامه " پویان غرب " به سرقت رفت

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۹۸

چند روز گذشته هفته نامه پویان غرب در استان کرمانشاه، مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.

سیدوحید حسینی گفت: چهارشنبه هفته گذشته، نوزدهم شهریورماه، دفتر هفته نامه پویان غرب و دفتر نمایندگی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، که به نام دفتر نسل فردا در کرمانشاه به فعالیت مشغول است، مورد دستبرد قرار گرفت و تمامی تجهیزات آن شامل رایانه، چاپگر، تلفن، فکس و… به سرقت رفت.

مدیرمسئول و صاحب امتیاز هفته نامه پویان غرب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در این راستا مامورین نیروی انتظامی و اداره آگاهی استان کرمانشاه با حضور در محل و تشکیل رونده، عملیات تجسس خود را برای پیدا نمودن سرنخهایی از سارق یا سارقین آغاز کرده‌اند.

وی تاکید کرد: سرقت از اماکن فرهنگی، مطبوعاتی پدیده‌ای تازه و نوظهور نیست کما اینکه در سالیان گذشته نیز دفاتری از مطبوعات محلی و سراسری نیز از مرحمت سارقین و دزدان بی‌نصیب نمانده‌اند.

حسینی بیان داشت: اما نوع مقابله و برخورد با هنجارشکنان از جمله دزدان و سارقان دفا‌تر مطبوعاتی می‌تواند در کاهش و یا غلبه بر این اقدامات مذموم و ناپسند موثر واقع شود. به عبارت دیگر سرعت عمل در پیدا کردن سارقان و برخورد قاطع با آنان، افقی روشن از آرامش خیال و امنیت خاطر متولیان فرهنگی را به همراه خواهد داشت. سرقت از دفا‌تر فرهنگی و مطبوعاتی ماهیتا با سرقت از منازل و یا خانه‌ها تفاوت‌های قابل توجهی دارد، چرا که همه می‌دانند در دفا‌تر مطبوعاتی طلا، جواهر، پول نقد، وسایل منزل آنچنانی پیدا نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در این دفا‌تر بجز یکی دو دستگاه رایانه که آنهم مستعمل و کهنه می‌باشد، چیز به درد بخور دیگری یافت نمی‌شود. هرچند که این وسایل فرسوده و کهنه نیز برای خیلی از سارقان که عمدتا معتاد نیز می‌باشند، گنج محسوب خواهد شد.

حسینی بیان داشت: احتمال دوم در سرقت از اماکن فرهنگی و مطبوعاتی ضربه زدن به روند کاری و ایجاد مانع و یا خلل در امور مطبوعاتی است که این اقدام از جانب حسودان و بخل ورزان صورت می‌گیرد که البته راهی به خطا و اشتباه است، چرا که عزم و توان مسئولین مطبوعاتی و دست اندرکاران عرصه اطلاع رسانی با این اقدامات دچار کوچک‌ترین خللی نخواهد شد و پویان غرب و دفتر نسل فردا با قدرت و توانی مضاعف به راه خود ادامه خواهند داد.

مدیرمسئول هفته نامه پویان غرب گفت: در پایان از نیروی انتظامی استان کرمانشاه و پلیس آگاهی استان و سایر عوامل مربوطه در پیگیری قاطع کمال تشکر را داشته و همچنین از تمام دوستان رسانه‌ای که به انتشار خبر فوق پرداختند، قدردانی می‌‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز