خبرگزاری کار ایران

به مدت سه روز؛

نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشگاه‌های آزاد در کرمانشاه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۵۴۳

نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی در مسجد الغدیر دانشگاه آزاد کرمانشاه آغاز به کار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی که در مسجد الغدیر این دانشگاه برگزار شد، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، امروز مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، نوذر قنبری بر لزوم ترویج معارف قرآن کریم در سطح جامعه تاکید کرد و غافل بودن از این معارف را سرچشمه بسیاری از مشکلات و موانع موجود در کشور عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: مسائل و موضوعات فرهنگی در کشور ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و دانشگاه آزاد نیز با این رویکرد به برگزاری برنامه‌های فرهنگی مبادرت می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه یکی از عوامل رسیدن به سبک زندگی اسلامی را مطالعه قرآن دانست و افزود: دستورات و معارف گرانقدر قرآن کریم بهترین دلیل و راهنما برای رسیدن به این سبک زندگی است.

قنبری در پایان تاکید کرد: علت بسیاری از مشکلات و مسائل فرهنگی در جامعه دور ماندن از مفاهیم قرآن کریم و سیره زندگی اهل بیت(ع) است، لذا آشنایی با این سیره و روش راه گشای بسیاری از مشکلات خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز