خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه:

سازمان بیمه سلامت، آمادگی همکاری با جمعیت هلال احمر کرمانشاه را دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۱۵۹

سازمان بیمه سلامت آمادگی‌های لازم را برای همکاری بیشتر با جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه را دارد.

فرزین معتمدی، نظارت و همکاری بیمه سلامت را در اجرای تحول سلامت بسیار مطلوب دانست و اظهار داشت: تمام مراکز درمانی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه آماده هرگونه همکاری با بیمه سلامت جهت ارتقاء خدمات به بیمه شدگان سازمان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: با تدوین کتاب جامع نظام نامه سلامت جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه این سازمان گام مهمی در راستای ارتقاء سلامت جامعه برداشته است.

معتمدی با اشاره به اینکه در راستای تحقق این هدف والا باید همه یاری رسان باشند، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری سایر سازمان‌های ذیربط خصوصا بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه این طرح به جایگاه مطلوبی در سلامت برسد و به این ترتیب چشم انداز روشنی در نیل به اهداف عالیه تحول نظام سلامت استان کرمانشاه نائل آید.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در زمینه عضویت داوطلبانه کارکنان اداره کل بیمه سلامت در جمعیت هلال احمر استان اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که در این دیدار امید قادری، مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه، گفت: ارائه خدمات جمعیت هلال احمر در همه زمینه‌ها جهان شمول، غیر انتفاعی و عام المنفعه است و افرادی که در این سازمان حضور دارند تنها در راستای جلب رضایت خداوند متعال گام بر می‌دارند.

قادری با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت آمادگی‌های لازم را برای همکاری بیشتر با جمعیت هلال احمر دارد، بیان کرد: برای هرچه بهتر شدن ارائه خدمات و انجام امور مربوطه از تمام ظرفیتهای سازمان استفاده خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز