خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد:

ایجاد شرکت شهرک کشاورزی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۲۰

شرکت شهرک کشاورزی در کرمانشاه ایجاد می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از ایجاد شرکت شهرک کشاورزی در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، افشین صفوی در بیست و هشتمین جلسه حلقه‌‌های مفقوده اقتصاد استان که با حضور کار‌شناسان اقتصادی برگزار شد، از تشکیل یک شرکت شهرک کشاورزی در استان کرمانشاه خبر داد.

وی وظیفه این شهرک کشاورزی را شناسایی سرمایه ‌گذاران داخلی و خارجی و راهنمایی در خصوص سرمایه ‌گذاری عنوان و اظهار کرد: مسئولان استان باید از ظرفیت‌ بنیاد‌ها و نهاد‌ها استفاده و در جذب سرمایه ‌گذاران داخلی و خارجی در بخش کشاورزی تلاش بیشتری کنند.

صفوی عنوان کرد: ۳ هزار هکتار زمین در دست کشت باغ انگور، خرما و مرکبات در حد فاصل شهر قصرشیرین تا خسروی موجود است.

در ادامه این جلسه بهرام خانی، معاون امور دام جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، گفت: قانون تفاوتی بین سرمایه ‌گذار داخلی و خارجی قائل نشده و شرایط سرمایه ‌گذاری برای هر دو یکسان است.

وی با اشاره به این مطلب که دولت نباید مقابل بخش خصوصی باشد، افزود: دولت با تثبیت قوانین و مقررات راه را برای تسهیل سرمایه ‌گذاری هموار کند همچنین سیستم تولید باید به صورت زنجیره ‌ای عمل کند و از حالت جزیره ‌ای کار کردن بیرون رود.

علی میرزابیگی، معاون برنامه ‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این جلسه بر ضرورت ایجاد اتاق فکر تأکید و تصریح کرد: کار‌شناسان چکیده‌‌ای از ایده ‌های خود را برای بهبود سرمایه ‌گذاری مکتوب کرده و به این اتاق فکر ارسال کنند تا اتاق بازرگانی موارد را به مراجع قانونی ابلاغ کند.

وی با اشاره به اینکه منابع استان باید شناسایی شده و در اختیار سرمایه‌ گذاران قرارگیرد، افزود: استان کرمانشاه به دلایل مرزی بودن، کمترین سرمایه‌ گذاری خارجی را دارد، اما تحرک در سرمایه ‌گذاری خارجی یک اصل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز