خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما واحد کرمانشاه:

دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۹ رشته را به مرکز آموزشی سما واگذار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۴۵۴

دانشکده سمای واحد کرمانشاه ظرفیت پذیرش ۶ هزار دانشجو در رشته‌هایی نظیر برق، کامپیو‌تر، معماری و… را دارد.

محمد صیدمحمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۸۴ دانشجو در قالب ۱۰ رشته تحصیلی در دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای کرمانشاه تحصیل می‌کنند که با توافق صورت گرفته با دانشگاه آزاد، پنج رشته دیگر نیز به مجموع رشته‌های تحصیلی این دانشکده افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما واحد کرمانشاه به ظرفیت بالای پذیرش دانشجو در این دانشکده اشاره کرد و گفت: دانشکده سمای واحد کرمانشاه ظرفیت پذیرش ۶ هزار دانشجو در رشته‌هایی نظیر برق، کامپیو‌تر، معماری و… را دارد.

صیدمحمدی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه ۱۹ رشته تحصیلی در مقطع کاردانی را به مرکز آموزشی سما واگذار کرده است و این مرکز پذیرش یک هزار دانشجو را در مهر ماه و در رشته‌های کاردانی انجام خواهد داد.

صیدمحمدی در ادامه از راه اندازی نخستین مرکز مهارتی فنی و حرفه‌ای کشور توسط مرکز آموزشی سمای کرمانشاه خبر داد و گفت: ما از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه مرکز آموزشی سما استفاده می‌کنیم.

رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما واحد کرمانشاه خاطر نشان کرد: این مرکز در حال حاضر در شهرستان‌های کرمانشاه و اسلام آباد غرب فعال بوده و با امکانات کامل و متنوع پذیرای دانشجویان است.

صید محمدی به اجرای طرح قدس قرآنی در مرکز آموزشی سما اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح تنها توسط این مرکز آموزشی صورت می‌گیرد.

وی گفت: اساتید و دانشجویان مرکز آموزشی سمای کرمانشاه تا کنون موفقیت‌های قابل توجهی را بدست آورده و و طرح‌ها و اختراعاتی نیز از سوی آن‌ها به ثبت رسیده است.

صید محمدی در پایان از راه اندازی مدرسه ورزش سما در استان و در سطح مقطع ابتدایی خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز