خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب شهر تازه آباد:

تعویض ۲ دستگاه الکتروپمپ شناور در تاسیسات شهر تازه آباد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۸۸۷

برای جلوگیری از هرگونه وقفه و همچنین تأمین آب شرب مورد نیاز شهروندان، ۲ دستگاه الکتروپمپ شناور در تاسیسات آبرسانی ایستگاه پمپاژ شهر تازه آباد تعویض و تعمیر شد.

مرتضی کلاهیان مورد تجهیز تاسیسات ایستگاه پمپاژ میرهومر گفت: این امور برای تجهیز ایستگاه پمپاژ مذکور یکدستگاه ترانس جایگزین ترانس ۳۱۵ کیلو وات در آن مرکز شد که دچار سوختگی و نشت روغن شده بود و همچنین، ۲ دستگاه الکتروپمپ ۵/۷۳ کیلو وات تعمیر و قطعات تابلو‌های برق ایستگاه پمپاژ تعمیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، مدیر امور آب و فاضلاب شهر تازه آباد اضافه کرد: برای تعویض و تعمیر این پمپ‌ها ۷۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر تازه آباد با بیان اینکه اکیپ حوادثو تعمیرات این امور سالیانه و به دلایل مختلف، از جمله فرسودگی، کاهش سطح دینامیکی آب چاه‌ها، استفاده بیش از ظرفیت پمپ‌ها و نقص در خطوط انتقال آب ناگزیر به تعمیر یا تعویض این الکتروپمپ‌ها می‌‌کنند، افزود: پرسنل این امور در کمترین زمان ممکن پس از اطلاع از بروز حوادثاقدام به رفع مشکلات و راه اندازی مجدد این الکتروپمپ‌ها کرده و از هرگونه اختلال در امر آبرسانی به مشترکین محترم جلوگیری بعمل می‌آورند.

بهره برداری از شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر بسیجیان شهر تازه آباد

مدیر امور آب و فاضلاب تازه آباد در خصوص طرح آبرسانی به مسکن مهر بسیجیان اظهار داشت: شبکه توزیع آب شرب شهرک بسیجیان تازه آباد با لوله گذاری در سایز‌های ۶۳،۹۰، ۱۱۰،۱۶۰ و ۲۵۰ و پلی آتلین جمعاً بطول ۲۸۰۰ متر و احداث۱۸ عدد حوضچه شیروانی آب با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال از محل منابع طرحهای عمرانی شرکت هزینه شده است به بهره برداری رسید و آماده واگذاری انشعابات به متقاضیان است.

مرتضی کلاهیان با اشاره به اینکه بهره برداری از شبکه توزیع فاضلاب مسکن مهر بسیجیان پس از شستشو خطوط آن و تست شبکه توزیع اجرا شده نیز آغاز شده، در خصوص ویژگی‌ها و مشخصات این پروژه خاطر نشان شد: طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب تازه آباد با هدف بهبود وضعیت زیست محیطی و ارتقاء سطح زندگی مردم منطقه توسط این امور اجرا شده است. به همین منظور خطوط انتقال و شبکه‌های اصلی و فرعی تاسیسات فاضلاب تازه آباد با بکارگیری لوله‌های پلی اتیلنی دوجداره به قطر۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیم‌تر در سایتی به مساحت ۴ هکتار اجرا شده که برای این منظور اعتباری نزدیک به ۷۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز