خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تأکید کرد:

نظارت بر عملکرد واحدهای محیطی و بیمارستان‌های استان در بخش درمان

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۹۵

جبران کمبود پزشک متخصص در بیمارستان‌های استان و افزایش نظارت بر عملکرد کار مراکز درمانی از جمله اقدامات در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: جبران کمبود پزشک متخصص در بیمارستان‌های استان و افزایش نظارت بر کار مراکز درمانی از جمله اقدامات در دستور کار این دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، حسین کریم روز گذشته، ۴ شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه معاونان درمان و دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، یکی از مشکلاتی را که این معاونت با آن روبروست، مشکلات ساختاری و تشکیلاتی عنوان کرد.

وی بر استفاده از نیروهای توانمند بخش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تأکید و کمبود نیرو و پزشک متخصص را یکی از مشکلات اساسی دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و افزود: لازم است تا بدنه کار‌شناسی و تخصصی ماهر‌تر در این حوزه داشته باشیم.

کریم در ادامه همچنین کمبود امکانات و نیازهای اولیه بیمارستان‌های استان را یک معضل و نظارت بر عملکرد واحدهای محیطی و بیمارستان‌های استان در بخش درمان را یک ضرورت برشمرد.

در پایان این مراسم از زحمات بهمن روشنی، معاون سابق درمان و محمد پالش، معاون سابق فرهنگی و دانشجویی تجلیل و حمیدرضا شتابی به عنوان معاون جدید درمان و رضا علی بخشی به عنوان معاون جدید فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز