خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسلام آباد غرب؛

۲۰ پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۵۸

یکی از مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت در شهرستان اسلام آبادغرب، بهره برداری از دهکده ملی مهارت است.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت بیش از ۲۰ پروژه عمرانی در شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح و بهره برداری می‌رسد.

کرم محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در اسلام آباد غرب اظهار داشت: برای افتتاح و بهره بهرداری از این پروژه‌های، اعتباری بالغ بر ۱۳۳میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها، زمینه اشتغال ۲۱ نفر در شهرستان را مهیا می‌کند، بیان داشت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت در شهرستان اسلام آبادغرب، بهره برداری از دهکده ملی مهارت است.

محمدی اعتبار این طرح را ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اعتبار این طرح از محل سفر رهبری به استان کرمانشاه تامین شده است.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب تاکید کرد: یکی دیگر از طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان، افتتاح راه روستایی «قلعه هرسم» و «کمال گیر» به طول ۱۵.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال است.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح پست ۶۳.۲۰ کیلوولت حمیل، عنوان داشت: برای افتتاح و بهره داری از این طرح اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

محمدی تاکید کرد: همچنین در حوزه‌های بهداشت و درمان، کشاورزی، امور مذهبی و دینی، شهری و روستایی و… در هفته دولت شاهد افتتاح طرحهایی در این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه با اشاره به اینکه در هفته دولت برنامه‌هایی با حضور مدیران و مسئولان این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: دیدار با امام جمعه محترم شهرستان، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اسلام آبادغرب، غبارروبی مزار شهدای شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی، بازدید از طرح‌های فعال صنعتی در اسلام آبادغرب و… از دیگر برنامه ما در هفته دولت خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز