خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت راه آهن کرمانشاه و پالایشگاه آناهیتا بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۹۶۰

معاون اول رییس جمهوری از بازارچه های مرزی پرویزخان و خسروی در شهرستان قصرشیرین کرمانشاه بازدید به عمل آورد.

معاون اول رییس جمهور، صبح دوشنبه در راس هیاتی وارد استان کرمانشاه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، اسحاق جهانگیری در بدو ورود به استان کرمانشاه از آخرین وضعیت سدهای آزادی و داریان در استان کرمانشاه بازدید به عمل آورد.

بازدید از این مناطق برای وضعیت کل منطقه اورامانات در حوزه کاری مربوطه، وضعیت آب آشامیدنی شهرهای پاوه و روستاهای اطراف منطقه، پروژه انتقال آب گرمسیری و پروژه های آب رسانی در این شهر، مشکلات تصفیه خانه ها و سایر مشکلات آبرسانی بود.

بررسی اهمیت ویژه آب چشمه کانی بل، آب شرب این مناطق که هرساله با بحران کم آبی در این مناطق مواجه می شود از مسائل مهم در این سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهور و هیات همراه به این شهرستان بود.

جهانگیری در ادامه سفر یک روزه خود عازم قصرشیرین شد تا از بازارچه پرویز خان در این شهرستان بازدید به عمل آورد.

وی در حاشیه بازدید از این بازارچه ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش دولت این است که توسعه در استان کرمانشاه به سرعت انجام بگیرد و در همین راستا در تلاش هستیم تا اقدامات لازم برای تبدیل شدن شهرستان قصرشیرین به منطقه آزاد تجاری فراهم شود.

معاون اول رییس جمهور گفت: در شهرستان قصرشیرین، بازارچه پرویز خان به عنوان یک مرکز تجاری مهم تلقی می شود و در ارتباطات تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و عراق نقش جدی و مهمی ایفا کرده است.

بعد از ظهر امروز نیز معاون اول رییس جمهور در جلسه شورای اداری کرمانشاه برای بررسی آخرین وضعیت از پروژه های کلان این استان همانند راه آهن و پالایشگاه آناهیتا حاضر خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز