خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کرمانشاه:

چندگانگی قیمت‌ها در بازار کرمانشاه توجیهی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۴۰۸

چندگانگی قیمت‌ها در بازار کرمانشاه توجیهی ندارد و باید به طور جدی با آن برخورد شود.

معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه گفت: در جلسه تنظیم بازار استان با تاکید بر اینکه در رابطه با معیشت مردم با کسی شوخی نداریم و کوتاه نمی آییم، اظهار کرد: با هماهنگی مراجع قضایی اجازه به سودجویان نخواهیم داد تا به این رویه ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، علی اصغر میرزایی گفت: همه ما در مقابل معیشت و اقتصاد مردم مسوولیت داریم و باید بطور جدی خواستار پاسخگویی تولیدکنندگان و عوامل توزیع کالاها در این رابطه باشیم.

میرزایی از اصناف، تولید و توزیع کنندگان خواست تا ظرف دو هفته آینده برای ساماندهی به این وضع برنامه ریزی کنند.

معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه همچنین با انتقاد از قیمت بالای گوشت قرمز در کرمانشاه اظهارکرد: این گرانی های غیر منطقی را قبول نداریم و باید هرچه سریع تر مساله گرانی گوشت قرمز در شهر کرمانشاه مرتفع شود.

در این جلسه گزارشی مقایسه ای از نرخ گوشت قرمز کرمانشاه با دو استان لرستان و فارس ارایه شد که در اغلب موارد گوشت قرمز عرضه شده در قصابی های کرمانشاه گران تر از استان های یاد شده بود.

شرکت پشتیبانی امور دام نیز اعلام آمادگی کرد تا چنانچه فضایی در اختیارشان قرار گیرد کشتار روز دام براساس موازین بهداشتی و زیرنظر دامپزشکی با نرخی به مراتب کمتر از نرخ قصابی های شهر عرضه کنند.

در این جلسه مقرر شد شهرداری در میدان تره بار شهر چند غرفه در اختیار عرضه کنندگان گوشت دام قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز