خبرگزاری کار ایران

در بیانیه دانشگاه صنعتی کرمانشاه آمده است:

خبری از مدعیان حقوق بشر در هیچ جای جهان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۰۹۰

دانشگاه صنعتی کرمانشاه در بیانیه ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل، علیه مردم بی دفاع غزه، از بی خبری و بی توجهی مدعیان حقوق بشری در قبال این ظلم بزرگ ابزار تاسف کرده است.

دانشگاه صنعتی کرمانشاه در محکومیت حملات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در این بیانیه آمده است: بار دیگر رژیم اشغالگر قدس از غفلت جهانیان که در هیاهوی جام جهانی ۲۰۱۴ به سر می برند، استفاده کرده و مردم بی گناه و مظلوم غزه را آماج حملات خود قرار داده است.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی در تجاوزی وحشیانه و ظالمانه اقدام به کشتار بی‌رحمانه مردم غزه کرده، زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده و خانه‌ها، مساجد و بیمارستان‌ها را هدف قرار می دهد.

دانشگاه صنعتی کرمانشاه در ادامه بیانیه خود ضمن محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی، آورده است: این شرایط در حالی صورت می گیرد که گویا این روزها هیچ خبری از مدعیان حقوق بشر در هیچ کجای جهان نیست و چه اسفناک تر آنکه در این ظلم عظیم، مجامع بین‌المللی به جای محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم متجاوز و جنگ‌طلب، بر طبل حمایت از ظالم می‌کوبند و مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را عامل اصلی جنگ معرفی می کنند.

در پایان این بیانیه می خوانیم: اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه صنعتی کرمانشاه ضمن اعلام حمایت از مقاومت مردم فلسطین، این حملات را به شدت محکوم می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز