خبرگزاری کار ایران

خریداری ۴۰ هزار تن بذر گندم آبی و دیم در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۳۱

امسال ۴۰ هزار تن بذر گندم آبی و دیم در استان کرمانشاه خریداری می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از خریداری ۴۰ هزار تن بذر گندم آبی و دیم توسط این سازمان در سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، افشین صفوی در جلسه هماهنگی بذر که با حضور ۱۲ شرکت تولیدکننده بذر استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: از جمله اهداف بلند مدت نظام اقتصادی ایران، توسعه بخش کشاورزی است که یکی از راه های آن معرفی بذرهای مناسب به کشاورزان است تا با کشت بهترین و مناسبت ترین بذر بتوان بهترین محصول را برداشت کرد.

وی روند رو به رشد توسعه بخش کشاورزی و ارتقا دانش کشاورزان را از دیگر ویژگی‌های مهم در امر تولید دانست و افزود: با به کارگیری شرایط مناسب کشت، رعایت تناوب زراعی و استفاده از ادوات مکانیزه و مهم‌تر از آن انتخاب بذر مناسب و گواهی شده با نظارت کار شناسان مدیریت جهاد شهرستانها می‌توان در امر افزایش تولید به رقم قابل توجهی دست یافت.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه امسال ۴۰ هزارتن بذر خریداری می شود از تولید کنندگان بذر خواست به منظور دسترسی سریع کشاورزان به بذر شرکتها نسبت به خرید بذر تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز