خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه:

برای تحویل سریعتر واحدهای مسکن مهر کرمانشاه از مردم دفاع می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۲۳

از مردم برای تحویل هر چه سریعتر واحدهای مسکن مهر دفاع خواهیم کرد، اما بی قانونی را از سوی مردم نپذیرفته و با آنان برخورد می کنیم، چرا که قانون خط قرمز ماست.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در شورای مسکن استان که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از ۹ مصوبه جلسه گذشته که مربوط به آب و فاضلاب، برق پروژه‌ها و بیمه‌ای که در واقع مشکل ایجاد کرده بود که واحد‌ها به مردم تحویل شود و… تعدادی خوشبختانه حل شده و در بقیه موارد نیز باید مردم هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، مجتبی نیک کردار گفت: در این جلسه مسائل زیربنایی آب و برق و.. را بررسی کردیم و خوشبختانه اغلب مشکلات حل شده است.

وی در مورد حق بیمه‌ای که تامین اجتماعی از مسکن مهر می‌گیرد اظهار داشت: در مورد حق بیمه هم مصوب کردیم که تا وقتی که هفته آینده وزیر راه‌ و شهرسازی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هم بنشینند و مسئله حق بیمه را نهایی کنند و تا آن زمان پیمانکاران پروژه و تامین اجتماعی با هم به تفاهم برسند تا واحد‌ها تحویل متقاضیان شود.

نیک کردار با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر اغلب افرادی ناتوان هستند گفت: در عین حال که از آنان دفاع می‌کنیم اما آنان حق ندارند قوانین را نقض کنند و در واقع قانون خط قرمز ما بوده و با افرادی که تخطی کنند برخورد خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: از ۵۴ هزار و ۲۳۴ واحد مسکن مهر در استان تاکنون ۲۱ هزار و ۵۱۷ واحد به افتتاح رسیده است.

وی با اشاره به ساخت ۴۷ هزار و ۴۹۸ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان، اظهار کرد: از این تعداد ۱۷ هزار و ۶۷۴ واحد به افتتاح رسیده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر استان در این شهر‌ها را ۸۱ و هفت دهم درصد عنوان کرد.

وی افزود: از مجموع واحدهای مسکن مهر استان در شهرهای بالای ۲۵ هزارنفر جمعیت ۱۲ هزار و ۲۵۳ واحد در قالب مسکن مهر سه جانبه بوده که ۷۵۴۳ واحد آن تحویل شده و پیشرفت کلی این واحد‌ها بیش از ۹۰ درصد است.

نیک کردار اظهار داشت: همچنین از مجموع واحدهای مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت، یازده هزار و ۴۰۰ واحد در قالب واحدهای دوجانبه ساخته شده در زمین‌های دولتی است و یک هزار و ۲۰۴ واحد آن تحویل و پیشرفت کلی واحد‌ها بیش از ۹۳ درصد است.

وی تعداد واحدهای مسکن مهر استان در قالب قرار داد دو جانبه و ساخت در زمین‌های خودمالک را ۱۲ هزار و ۹۶۱ واحد اعلام کرد.

نیک کردار تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و ۲۵۵ واحد تحویل و پیشرفت کلی واحد‌ها بیش از ۶۵ درصد است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، تعداد واحدهای مسکن مهر خودمالکی استان در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت را ۱۰ هزار و ۸۸۲ واحد اعلام و تصریح کرد: از این تعداد هفت هزار و ۶۴۲ واحد تحویل شده است.

نیک کردار در ادامه تعداد واحدهای مسکن مهر استان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت را نیز شش هزار و ۷۳۶ واحد اعلام کرد و افزود: از این تعداد سه ۸۴۳ واحد افتتاح شده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه میانگین پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها را ۷۸ درصد اعلام کرد.

وی یادآور شد: از مردم برای هرچه تحویل سریع‌تر واحدهای مسکن مهر دفاع خواهیم کرد، اما بی‌قانونی را از سوی مردم نپذیرفته و با آنان برخورد می‌کنیم، چرا که قانون خط قرمز ماست.

نیک کردار، در خصوص تخلفات مردم در مسکن مهر گفت: افرادی که بصورت غیر قانونی اشتراک، گاز، برق و آب استفاده می‌کنند، باید اشتراک آن‌ها قطع شده و در زمینه هرگونه هرج و مرج اوضاع قابل کنترل نخواهد بود.

معاون عمرانی استاندار در پایان خواستار تسریع مردم در سهم آورده شد و از مسئولین پروژه‌ها نیز خواست تا هر چه سریع‌تر واحد‌ها را تکمیل و به متقاضیان تحویل دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز