خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

پرداخت مطالبات مطبوعات کرمانشاه منوط به تامین اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۴۶

پرداخت مطالبات مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه از اداره کل راه و شهرسازی تنها منوط به تامین اعتبار در سالجاری است.

جمعی از مدیران مسئول و سرپرستان نشریات محلی و سراسری در کرمانشاه با مدیرکل راه و شهرسازی این استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، در این دیدار که به منظور پیگیری مطالبات مطبوعات از اداره کل راه و شهرسازی صورت گرفت، برخی از مدیران مسئول و سرپرستان از پرداخت نشدن مطالبات این نشریات توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در طول سه سال اخیر، ابراز نگرانی کردند.

حسن فدایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این نشست گفت: متاسفانه منابع مالی سالجاری به این اداره کل تاکنون داده نشده است و پرداخت این مطالبات بدون همکاری استانداری کرمانشاه بعید به نظر می رسد.

وی بیان داشت: متاسفانه این اداره کل قادر به تامین مطالبات نشریات سراسری استان نیست و باید همه منتظر اعتبارات سال ۹۳ باشیم.

در ادامه این دیدار، مسئول ذیحسابی این اداره کل نیز پرداخت تمامی معوقات و مطالبات رسانه ها را از راه و شهرسازی استان کرمانشاه را منوط به تامین اعتبار دانستند.

همچنین در این دیدار، سرپرستان روزنامه کیهان، نسل فردا، ابتکار، کارون، قدس، هدف و اقتصاد، راه مردم، رسالت و… از عدم توجه مدیرکل راه و شهرسازی به خواسته ها و مطالبات اصحاب قلم در این استان گلایه کردند.

بنابرگفته این مدیران مسئول و سرپرستان، اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در چند سال اخیر هیچ مبلغی بابت حق الدرج آگهی ها و… به نشریات این استان پرداخت نکرده است.

طبق برآورد های صورت گرفته مطالبات رسانه های کرمانشاه از اداره کل راه و شهرسازی رقمی بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز