خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان کرمانشاه خبر داد:

استفاده ۴۵ درصد از خانوارهای عشایری و روستایی استان کرمانشاه از خدمات بیمه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۶۷

در حال حاضر بیش از ۴۵ درصد از خانوارهای عشایری و روستایی در استان کرمانشاه از خدمات بیمه اجتماعی استفاده می کنند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه بیمه روستائیان و عشایر سهم بسیار بسزایی در افزایش امنیت شغلی و کاری برای عشایر دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه، سجاد طاهری گفت: در حال حاضر بیش از ۴۵ درصد از خانوارهای عشایر و روستایی در استان کرمانشاه از خدمات بیمه اجتماعی استفاده می کنند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کرمانشاه افزود: براساس آخرین آمار بیش از ۲۰۰ خانوار عشایری و روستایی در استان کرمانشاه از مستمری صندوق بیمه اجتماعی استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ درصد از خانوارهای عشایری و روستایی قصرشیرین تحت پوشش خدمات بیمه اجتماعی هستند، گفت: یکی از مزایای این طرح این است افرادی که بیش از ۱۵ سال سابقه عضویت دارند، در صورت داشتن سن ۶۵ سال می توانند از امتیازات بازنشستگی استفاده کنند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کرمانشاه افزود: در حال حاضر دولت بیش از دو سوم از حق عضویت در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر را خود پرداخت می کند و در دولت جدید نیز سقف سنی مذکور حذف شده است.

طاهری بیان داشت: یکی از مزایای این طرح، این است که اگر فردی بر اثر کار کشاورزی دچار مشکل و حادثه شود، ماهیانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان مستمری دریافت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز