خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خبر داد:

کاهش ۲ درصدی سرقت در کرمانشاه / سهل انگاری مردم عامل اصلی سرقت ها

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۲۴۰

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کاهش دو درصدی سرقت‌ها در دوماهه ابتدایی سال ۹۳ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در کرمانشاه خبرداد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از نگرانی‌های کنونی در سطح جامعه بحثسرقت بوده و نیروی انتظامی با استفاده از تجربیات موفق خود در طرح کاهش تصادفات با این مسئله نیز برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ علیرضا مرزبانی گفت: کنترل تصادفات و هم‌افزایی در این زمینه باعثکاهش شدید تصادفات شده و اگر روند گذشته ادامه داشت و با توجه به وجو افزایش تولید خودرو باید امروز سالانه شاهد ۶۰ هزار کشته در سال می‌بودیم که هم‌اکنون این آمار به کمتر از ۱۸ هزار کاهش یافته است.

مرزبانی ادامه داد: تا قبل از سال ۸۴ تمامی اقدامات معطوف به نیروی انتظامی بود و دستگاه‌هایی که وظیفه‌ای بر عهده داشتند ایفای نقش نمی‌کردند که این باعثبروز یک معضل شده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه یادآور شد: در بحثسرقت نیز تجربه موفق تصادفات را به کار خواهیم گرفت، این موضوع در اسفند ۹۲ در چند استان پیاده و با هم‌افزایی درون سازمانی نتایج خوبی حاصل شد.

مرزبانی افزود: در سال ۹۳ نیروی انتظامی برای مقابله با پدیده سرقت دو اقدام هم‌افزایی و هماهنگی نیروهای سازمانی و مسئول سازی و آموزش سرمایه انسانی(مردم و دستگاه‌ها) را در اولویت قرار داده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از سرقت‌ها ریشه در سهل‌انگاری مردم دارد.

وی از کاهش دو درصدی سرقت‌ها در دوماهه ابتدایی سال ۹۳ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبرداد و گفت: در بحثسرقت‌های مهم و مسلحانه نیز کاهش چشمگیری داشته‌ایم که به کمتر از ۲۰ درصد رسیده است اما در کل سرقت‌ها برابر میانگین کشوری هستیم.

مرزبانی ساماندهی نگهبانان شب و نگهبانان پاساژ‌ها را از دیگر اقدامات ناجا در مقابله با سرقت برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز