خبرگزاری کار ایران

مبارزه با آفت سن مادر در سطح ۲۳ هزار هکتار از مزارع شهرستان کنگاور

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۴۷

با تشکیل شبکه مراقبت و پایش مزارع و حضور مداوم کار‌شناسان جهاد کشاورزی شهرستان و شرکت‌های خدمات فنی و مشاوره‌ای طرف قرارداد این مدیریت، مبارزه با سن مادر از نیمه اسفند ماه در اولویت کاری قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور از مبارزه با آفت سن مادر در سطح ۲۳ هزار هکتار از مزارع این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا در کنگاور، «سیروس نوروزی» اظهار داشت: با تشکیل شبکه مراقبت و پایش مزارع و حضور مداوم کار‌شناسان جهاد کشاورزی شهرستان و شرکت‌های خدمات فنی و مشاوره‌ای طرف قرارداد این مدیریت، مبارزه با سن مادر از نیمه اسفند ماه در اولویت کاری قرار گرفت.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور گفت: با اطلاع رسانی به موقع کار‌شناسان و همت کشاورزان عملیات سم پاشی علیه آفت سن در سطح ۲۳ هزار هکتار از مزارع گندم و جو شهرستان انجام گرفته است.
نوروزی گفت: با توجه به تداوم خسارت این آفت در مرحله پوره(نسل بعدی) برنامه ریزیهای لازم در خصوص اجرای طرح مبارزه با سن گندم در این مرحله در اولویت کاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قرار دارد.
وی در پایان با اشاره به حساسیت مراکز خرید گندم نسبت به کیفیت محصول خریداری شده و ممانعت این مراکز از خرید گندم سن زده، به کشاورزان توصیه کرد تا ضمن پایش مزارع، در مرحله پوره نیز اهتمام بیشتری در مبارزه با آفت سن داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز