خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران:

۹۵ درصد کشور از سیستم دیجیتال بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۴۷۳

تا پایان سال جاری ۹۵ درصد مناطق مختلف کشور از سیستم دیجیتال بهره مند خواهند شد و بیش از ۲۱ شبکه با کیفیت بالا در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

معاون سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، در بازدید از فرستنده پرقدرت «مادیان کوه» شهرستان سنقر اظهار داشت: تا ۵ سال گذشته بیش از ۸۰ درصد نیازمندی‌های رسانه‌ای از خارج از کشور تامین می‌شد، اما امروز با بهره گیری از دانش بومی بیش از ۸۵ درصد نیازمندیهای رسانه‌ای در داخل کشور تامین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنقر، حجت الاسلام موسوی مقدم گفت: تا پایان سال جاری ۹۵ درصد مناطق مختلف کشور از سیستم دیجیتال بهره‌مند خواهند شد و بیش از ۲۱ شبکه با کیفیت بالا در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه امروز جنگ به حوزه رسانه‌ها منتقل شده است، گفت: در دنیا دو تفکر بزرگ یعنی دینداری و معنویت گرایی به پرچمداری انقلاب اسلامی ایران در مقابل تفکر لیبرال دموکرات با نگاه مادی گرایی به پرچمداری آمریکا و غرب در عرصه رسانه‌ای با هم در گیرند.

موسوی مقدم افزود: علی رغم سرمایه گذاری غرب و آمریکا در راستای ترویج و نشر اهداف خود از طریق ماهواره‌ها و رسانه‌های مکتوب و فضاهای سایبری و مجازی، برای دور کردن انسان‌ها از ارزش‌ها و باور‌ها، کشش جوانان به معنویت و ارزش‌های دینی و معنوی در حال گسترش است و ایران اسلامی در حوزه رسانه فعالانه حضور دارد.

در ادامه این مراسم، نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به برخورداری مردم این شهرستان از ظرفیت بالای فرهنگی، گفت: مردم سنقر و کلیایی انتظار دارند که پوشش رسانه ملی در این شهرستان تقویت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز