خبرگزاری کار ایران

فرماندار پاوه:

ترافیک امروز شهر پاوه حاصل بی تدبیری مدیران گذشته است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۷۲

فرماندار پاوه ترافیک به جا مانده در این شهر را میراثبی تدبیری و بی مدیریتی برخی از مسئولان شهری در سالهای گذشته عنوان کرد.

«پرویز ایده‌پور» در جلسه شورای ترافیک پاوه، با انتقاد از عملکرد پلیس ساختمان شهرداری و عدم نظارت بر ساخت و سازهای مسکونی و تجاری فاقد پارکینگ، ترافیک کنونی را میراثبه جای مانده از بی‌تدبیری‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در شهرستان پاوه، فرماندار پاوه به در پیش گرفتن رویکرد علمی در زمینه ایجاد زیرساخت‌های شهری و نظارت و مراقبت بیشتر بر ساخت و ساز‌ها و توجه به اصول شهرسازی در زمان صدور پروانه ساخت توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر تاکید کرد.

رییس پلیس راه‌های استان کرمانشاه نیز در این نشست راه‌های ارتباطی مطلوب را نشانه توسعه جوامع دانست و با انتقاد از وضعیت راه ارتباطی روانسر به پاوه در محور چورژی، نداشتن شانه خاکی، سرعت گیرهای نامناسب و غیراستاندارد و تابلوهای هشدار دهنده علائم راهنمایی و رانندگی را از عوامل به وجود آمدن سوانح رانندگی در این مسیر عنوان کرد.

سرهنگ محمد مرادی، وجود بازارچه‌های مرزی و مناطق گردشگری پاوه و تردد فراوان خودروهای باربری و مسافرتی در مسیر این شهرستان را مهم‌ترین عامل و انگیزه احداثو راه اندازی پاسگاه راهنمایی و رانندگی در سه راهی باینگان پاوه عنوان کرد و گفت: این طرح مصوب شده و در صورت تأمین اعتبار امسال احداثو به بهره برداری خواهد رسید.

انجام مطالعه برای بازگشایی معبر از میدان مولوی به طرف سراب هولی با حفظ موقعیت گردشگری مسیر و ندادن مجوز برای هرگونه ساخت و ساز در این مسیر به عنوان مهم‌ترین گزینه موجود در کاهش میزان ترافیک پاوه، عدم صدور مجوز ساخت و ساز به واحد‌ها و مجتمع‌های مسکونی و تجاری فاقد پارکینگ، پیگیری برای انتقال و جابجایی مطب پزشکان، داروخانه‌ها و جایگاه عرضه مواد سوختی خیابان انقلاب، بازنگری و اعلام ساعت طرح ترافیک میدان شهدا به طرف میدان مولوی و احداثپل عابر پیاده در محور چورژی به پاوه از مصوبات این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز