خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه:

فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب شرب در کرمانشاه باید نهادینه شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۵۵۲

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بر نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف آب در استان تاکید کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه مصرف انرژی در ایران دو برابر متوسط مصرف انرژی در جهان است، افزود: با توجه به تاکیدات مکرر دینی در خصوص صرفه جویی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، باید صرفه جویی را نهادینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حسین مرادی تصریح کرد: همزمان با اجرای مرحله ی دوم هدفمندی یارانه ها، فرهنگ سازی در بخش اصلاح الگوی مصرف باید با توجه ی ویژه انجام شود.

مرادی، صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی از جمله آب، برق و گاز را در جامعه ضروری دانست و گفت: بی شک همیاری و مشارکت مردم درخصوص درست مصرف کردن و جلوگیری از هدر رفتن حامل های انرژی، در اجرای هرچه بهتر مرحله ی دوم هدفمندی یارانه ها بسیار تاثیرگذار است.

وی با تأکید بر اینکه دستگاهها و شرکتها استان مصرف بهینه آب را جدی بگیرند خاطرنشان ساخت: دستگاهها سازمانها و شرکتها باید با اعمال تدابیری در صدد مصرف بهینه آب باشند و در این راستا می توان با استفاده از تجهیزات و دستگاههای کاهنده در مصرف بهینه آب صرفه جویی نمود، به عنوان مثال استفاده از ابزارها و تجهیزات کاهنده ۴۵ تا ۵۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می شود و این تجهیزات نقش بسزایی در مصرف بهینه آب دارند. چرا که در حال حاضر برخی از سازمانها و دستگاهها جزء پرمصرف ترین مشترکین به شمار می آیند و باید در شرایط کم آبی مصرف بهینه آب در سازمانها و شرکتها نهادینه شود و در صرفه جویی ۳۰ درصدی آب در فصل تابستان پیش قدم باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه در تابستان دسترسی پایدار به آب شرب مستلزم مصرف بهینه آب است گفت: امیدواریم با همکاری مردم و همه دستگاهها و سازمان ها تابستان را با کمترین تنش آب مدیریت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز