خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه:

۱۷ هزار کارت هوشمند برای رانندگان کرمانشاهی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۷۲

صدور کارت هوشمند رانندگان با راه‌اندازی و تجهیز سالن چاپ کارت هوشمند در اداره کل پایانه‌های کرمانشاه از ابتدای سال ۹۲ انجام شده است.

بهمن خسروانی با اشاره به صدور ۱۷هزار و ۵۱۴ کارت هوشمند برای رانندگان و ناوگان باری و مسافری این استان اظهار داشت: صدور کارت هوشمند رانندگان با راه‌اندازی و تجهیز سالن چاپ کارت هوشمند در اداره کل پایانه‌های کرمانشاه از ابتدای سال ۹۲ انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل استان کرمانشاه، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه افزود: با واگذاری کامل امور کارت هوشمند رانندگان و ناوگان به تشکل‌های صنفی استان، سالن چاپ استان‌های زنجان، ایلام و کرمانشاه در این اداره کل راه‌اندازی شده و عملکرد سالن چاپ این اداره کل شامل صدور کارت هوشمند جدید، تعویض و المثنی جهت رانندگان و ناوگان باری و مسافری است.

خسروانی گفت: از مجموع کارت‌های صادره تعداد ۱۱ هزار و ۸۰۴ کارت برای رانندگان باری و مسافری، ۵۰۳۰ کارت برای ناوگان باری و ۶۸۰ کارت برای ناوگان مسافری صادر شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه در پایان افزود: با توجه به حجم تردد جاده‌ای استفاده از فنآوری کارت هوشمند با پوشش مشکلات موجود در سامانه‌های مورد استفاده در زمینه بار و مسافر و رانندگان، سبب ساماندهی و بهبود وضعیت حمل‌ و نقل بار و مسافر و شرکت‌های حمل و نقلی و افزایش تسهیلات رانندگان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز