خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

وزیر جهاد کشاورزی از پروژه پرورش ماهیان خاویار شهرستان گیلانغرب بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۴۶۳

محمود حجتی در سفر یک روزه خود به منظور بازدید از طرح‌های کشاورزی شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه صبح امروز، ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور در رودخانه گلین از پروژه پرورش ماهیان خاویاری شهرستان گیلانغرب با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ تن گوشت و ۵۰ کیلوگرم خاویار در حاشیه سد سراب این شهرستان بازدید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی از پروژه پرورش ماهیان خاویاری شهرستان گیلانغرب با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ تن گوشت و ۵۰ کیلوگرم خاویار در حاشیه سد سراب این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گیلانغرب، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در سفر یک روزه خود به منظور بازدید از طرح‌های کشاورزی شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه صبح امروز، ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور در رودخانه گلین از پروژه پرورش ماهیان خاویاری شهرستان گیلانغرب با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ تن گوشت و ۵۰ کیلوگرم خاویار در حاشیه سد سراب این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید وزیر جهاد کشاورزی از سد سراب و اجرای عملیات انتقال آب این سد نیز دیدن کرد و انتقال آب از این سد از مجری کنونی آن امور آب، به جهاد کشاورزی واگذار شد.

وی همچنین خواستار شتاب بخشی در انجام این طرح به منظور بهره برداری از آب سد شد.

حجتی با حضور در سد سراب گیلانغرب نیز دستورات لازم برای اجرای طرح تکمیل انتقال و پمپاژ آب این سد به چهار هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی دشت گیلان و روستاهای حومه این شهرستان را صادر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز