خبرگزاری کار ایران

محدودیت ترافیکی در برخی از محورهای استان کرمانشاه اعمال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۲۵۹

در سطح راههای استان کرمانشاه شامل بزرگراه کرمانشاه به اسلام آبادغرب، بزرگراه کرمانشاه به بیستون، به دلیل اجرای پاره ای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از تاریخ ۱۷ اردیبهشت لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه جاری با محدودیت ترافیکی روبرو خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار داشت: در سطح راههای استان کرمانشاه شامل بزرگراه کرمانشاه به اسلام آبادغرب کیلومترهای ۰ تا ۳۵ و ۲۳ تا ۵۸، بزرگراه کرمانشاه به بیستون کیلومترهای ۲۳ تا ۵۸ و ۱۰ تا ۳۰ به دلیل اجرای پاره‌ای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، شستشوی علائم و علف زنی از تاریخ ۱۷ اردیبهشت لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه جاری با محدودیت سرعت وترافیکی روبرو خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، «حسن فدایی» گفت: تردد در این محور‌ها و انجام فعالیت مذکور بصورت همزمان و با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام گرفته و تقاضا می‌شود رانندگان گرامی با صبر بیشتر رانندگی کرده و با عوامل راهداری این اداره کل همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: در این زمینه اطلاع رسانی کامل هم از طریقه رسانه‌ها و نصب بنر و علائم و تابلوهای مربوطه در طول مسیر اقدام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان گف: مرکز مدیریت راههای استان، بصورت شبانه روزی با شماره تلفن مستقیم ۴۲۳۳۳۳۲-۰۸۳۱ و تلفن گویای ۱۴۱ آماده پاسخگویی به سئوالات عزیزان بوده و همچنین اطلاعات فوق درسایت این اداره کل به آدرس www. mrt - ks. irموجود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز