خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری کرمانشاه خبر داد؛

بهره مندی ۱۱ هزار خانوار عشایری کرمانشاه از بیمه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۲۱

از ۲۴ هزار و ۲۴۷ خانوار مشمول روستایی و عشایری شهرستان کرمانشاه، ۱۱هزار و ۱۴۰ خانوار ثبت نام کردند و از بیمه اجتماعی بهره مند شدند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: روز سه شنبه در نشست بررسی وضعیت بیمه اجتماعی روستایی و عشایری شهرستان کرمانشاه افزود: این بدان معناست که ۴۶ درصد از این اقشار از مزایای بیمه روستاییان و عشایر بهره مند شده اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه، فضل اله رنجبر در خصوص آمار ثبت نام کنندگان گفت: در بخش فیروز آباد با دو هزار و ۷۶ خانوار مشمول ۲۵/۷۲ درصد، در ماهیدشت با یک هزار و ۹۵۳ خانوار مشمول ۱۶/۶۲ درصد، کوزران با ۷۵۱ خانوار مشمول ۲۶/۴۵ درصد، بخش مرکزی و بیلوار با پنج هزار و ۹۷۸ خانوار مشمول ۲۵/۳۷ درصد تا پایان فروردین ماه سال جاری جذب شده اند.

رنجبر افزود: حداقل سن برای ثبت نام در طرح ۱۸ سال و برای حداکثر سن محدودیتی وجود ندارد.

وی گفت: بیمه اجتماعی به معنای برخورداری مردم از بازنشستگی، بیکاری، بیماری، پیری، از کارافتادگی، حوادثو سوانح است و دولت در این راستا با درایت بسیار خوب از محل درآمدهای عمومی و درآمدهای حاصل از کمک های مردم می خواهد کمک و خدمات خود را به تک تک افراد روستایی و عشایری ارائه کند.

رنجبر افزود: اصلی ترین وظیفه دولت که رییس جمهوری بر آن تاکید دارد عدالت اجتماعی در میان اقشار جامعه است و بیمه تامین اجتماعی به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های دولت در اجرای عدالت اجتماعی است.

وی گفت: بهره مندی از تامین اجتماعی موجب دستیابی به توسعه مبتنی بر عدالت اجتماعی، بسترسازی برای توسعه ملی، ایجاد امنیت، پیشگیری از فقر و حفظ ارزش های انسانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز