خبرگزاری کار ایران

نماینده پاوه و اورامانات:

پیگیری‌های فراوانی برای رفع مشکلات روستاهای جوانرود انجام گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۵۷

پیگیری های فراوانی برای رفع مشکلات روستاهای شهرستان جوانرود انجام گرفته و امید است که این پیگیری ها منتج به نتیجه شود.

نعمت الله منوچهری در حاشیه بازدید از روستاهای شهرستان جوانرود افزود: تامین آب شرب، گازرسانی، جاده بین مزارع و نحوه اجرای طرح‌های هادی از مهم‌ترین مشکلات روستاییان جوانرود است که مسوولان باید پیگیر آن باشند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از جوانرود، نماینده پاوه و اورامانات، هدف از حضور در روستا‌ها را گام برداشتن برای حل مشکلات مردم عنوان و اظهار کرد: بالا بردن امکانات و خدمات رسانی از مهم‌ترین عوامل رشد روستاهاست.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به تحریم‌های گسترده دشمنان باید از امکانات و نیروی کار روستا‌ها بهترین استفاده ممکن را داشته باشیم.

منوچهری خاطرنشان کرد: حضور گسترده همه مردم شهر‌ها و روستا‌ها در مسائل مختلف و حمایت آنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره نقطه قوتی برای کشور بوده و مسوولان نیز باید با خدمت به این مردم قدردان آنان باشند.

وی جلب رضایت مردم را از مهم‌ترین وظایف مسوولان دانست و یادآور شد: ‌‌نهایت تلاش و همت خود را برای جذب اعتبارات لازم در بخش‌های مختلف به کار خواهیم گرفت تا زمینه تسریع در انجام پروژه‌ها انجام شود.

فرماندار جوانرود نیز با اشاره به محدودیت‌های اعتباری گفت: پیگیری‌های فراوانی برای رفع مشکلات روستاهای شهرستان جوانرود انجام گرفته و امید است که این پیگیری‌ها منتج به نتیجه شود.

مصطفی عظیمی در خصوص گاز رسانی به روستاهای جوانرود افزود: نقشه و کار مطالعاتی بسیاری از روستاهای این شهرستان انجام شده و عملیات گازرسانی به آن‌ها امسال آغاز خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تامین آب شرب روستا‌ها نیز گفت: در کوتاه مدت به صورت سیار و در آینده نیز با جذب اعتبارات لازم عملیات شبکه آبرسانی به این روستا‌ها انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز