خبرگزاری کار ایران

محرابی:

باید شرایط سخت را از پیش روی کارگران برداریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۶۷۶

امروز باید شرایط سختی را که برای کارگران پیش آمده است را از پیش روی آنان برداریم.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان کرمانشاه، اظهار داشت: کارگر یعنی پایداری و ایستادگی و ما این دو خصیصه این قشر بی مدعا را در هشت سال دفاع مقدس به عینه دیدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلناکرمانشاه، " معراج محرابی " با اشاره به اینکه امروز کارگران سربازان خط مقدم جبهه تولید کشور محسوب می شوند، گفت: کارگران و کارفرمایان در این روزها همانند دو همسنگر هستند که در مقابل تحریم و فشارهای دشمنان در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

وی افزود: امروز باید شرایط سختی را که برای کارگران پیش آمده است را از پیش روی آنان برداریم.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه اظهار داشت: کارگران باید با تلاش روزافزون خود و صد البته حمایت های دولت تدبیر و امید در مقابل جنگ اقتصادی که دشمنان این نظام به راه انداخته اند، بایستند.

محرابی گفت: اولین شرط برای توسعه اقتصادی یک منطقه وجود نیروی کار با تجربه و دلسوز است، اگر این شرایط مهیا نباشد، نه سرمایه ارزشمند است و نه تجهیزات و ماشین آلات.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه در پایان بیان داشت: اولین اولویت مسئولان اقتصادی کشور باید تولید و صنعت باشد و کسانی که برخلاف این مسیر حرکت کنند به نوعی دشمن این ملت محسوب می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز