خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

۶۵۰ هزار جوان در استان کرمانشاه / پایین بودن فرهنگ کار مشکل اصلی جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۶۵

بیش از ۶۵۰ هزار نفر از جمعیت استان کرمانشاه را قشر جوان تشکیل می دهد، لذا این رقم نشان می دهد که توجه به این اقشار باید از اولویت های مهم دولت و دستگاههای فرهنگی و اقتصادی استان باشد.

استاندار کرمانشاه پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان، اظهار داشت: نیاز اصلی جوانان در جامعه بعد از اشتغال، نحوه استفاده از اوقات فراغت آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که جوانان می‌توان از آن برای استفاده بهینه از وقت و زمان خود استفاده کنند، کانون‌های فرهنگی و مساجد محلات و شهر است.

استاندار کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: در جلسه ماه آینده این ستاد، باید تفاهم نامه بین اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با دستگاه‌های متولی بسته شده باشد و هر یک از این دستگاه‌ها برنامه‌های خود را در این راستا تشریح کنند.

در ادامه این جلسه، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در این ستاد در دو بخش هفته جوان و دیگری در زمینه اوقات فراغت است.

محسن بیگلری گفت: این ستاد باید طرح‌ها و برنامه‌های بسیاری در راستای نیاز‌ها و خواسته‌های جوانان همانند ایجاد شادابی‌های واقعی، مهارت‌های فردی و اجتماعی و نیز پر کردن اوقات فراغت این قشر عظیم جامعه داشته باشد.

بیگلری تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات جوانان در استان کرمانشاه، پایین بودن فرهنگ کار در بین جوانان این خطه است، لذا برای رفع این مشکل باید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به صورت همگانی به جامعه جوانان و حتی دیگر اقشار ارائه شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: بیش از ۶۵۰ هزار نفر از جمعیت استان کرمانشاه را قشر جوان تشکیل می‌دهد، لذا این رقم نشان می‌دهد که توجه به این اقشار باید از اولویت‌های مهم دولت و دستگاه‌های فرهنگی و اقتصادی استان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز