خبرگزاری کار ایران

نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۳۲

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از برخی موارد بدحجابی در جامعه انتقاد کرد.

آیت الله مصطفی علماء در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه این شورا باید قدرت تاثیرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشد، اظهار داشت: در سال جدید باید چند موضوع محدود مورد توجه این شورا قرار بگیرد و چالش‌ها و راهکارهای آن توسط افراد کار‌شناس مشخص شود تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از این مسایل می‌تواند وضع حجاب باشد که متاسفانه موارد تاسف باری از بدحجابی در جامعه دیده می‌شود. نباید برخی افراد در جامعه اسلامی چنین آزادی برای خود احساس کنند که با پوشش خود حقوق شهروندی و جامعه اسلامی را به راحتی زیر پا بگذارند.

وی گفت: مورد دیگر ازدواج آسان است که خانواده‌ها باید آموزش ببیند برای ازدواج فرزندان خود سختگیری نکنند.

آیت الله علماء همچنین سبک زندگی اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری را نیز مهم برشمرد و گفت: باید این موضوع نیز به صورت تخصصی پیگیری شود.

ابراهیم رحیمی زنگنه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: برای سال جدید سرفصل‌هایی توسط کار‌شناسان پیش بینی شده که برای اجرای آن نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها است.

ابراهیم رحیمی زنگنه افزود: یکی از اقدامات پیش رو برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ادارت و نهادهای دولتی است که با عموم مردم در ارتباط هستند و در گام اول برگزاری این کارگاه‌ها برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز