خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود:

۶ کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب شهر جوانرود بازسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۶۲

بیش از ۶ کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب شهر جوانرود در سال ۹۲ اصلاح و بازسازی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود اظهار داشت: در راستای بخشی از تعهدات امور آب و فاضلاب شهر جوانرود در سال گذشته، ۱۵۹۰ متر شبکه آب در این شهر اصلاح و بازسازی و بیش از ۴۷۵۳ متر لوله گذاری شبکه فاضلاب نیز اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در جوانرود، «غفار صالحی» گفت: برای اجرای شبکه فاضلاب از لوله‌های از نوع پلی اتلین فاضلابی در سایز ۲۰۰ میلی متری استفاد شد که برای متصل کردن خطوط لوله فاضلاب به یکدیگر برای هدایت مسیر فاضلاب ۴۱ عدد منهول(آدم رو) ساخته شد.

وی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از هدر روی آب در شهر جوانرود عملیات شناسایی و ترمیم محل‌هایی که دچار نشتی آب بودند به اجرا درآمده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود گفت: با بررسی و کارکار‌شناسی بر روی نقاطی از شهر که دچار افت فشار آب شده بود، ۱۱۱ کیلومتر از شبکه توزیع، نشت یابی انجام گرفت که در این راستا چندین نقطه محل نشت آب شناسایی و اقدامات اصلاحی بر روی آن صورت گرفت.

صالحی با اشاره به اینکه ظرف این مدت بیش از۱۳۹.۷ کیلومتر از شبکه توزیع آب شستشو داده شد، اظهار داشت: شستشو و لایروبی شبکه‌های آب و فاضلاب از اهم اولویت‌های مهم کاری در این امور در راستای خدمات بهتر به شهروندان است که با توجه به اهمیت شستشوی شبکه‌های توزیع آب شرب و دسترسی مشترکین به آب شرب سالم و باکیفیت مطلوب و استاندارد، عملیات شستشو و گندزدایی شبکه توزیع آب در شهر جوانرود با ‌‌نهایت دقت و حساسیت با رعایت اصول بهداشتی به انجام می‌رسد.

مدیر امورآب و فاضلاب شهر جوانرود تاکید کرد: در این مدت تعداد ۱۰ فقره انشعاب غیر مجاز در مناطق مختلف شهر شناسایی و توسط همکاران به مجاز تبدیل شده‌اند و همچنین تعداد ۵۱۵ فقره کنتور خراب و فرسوده نیز تعویض شده است.

صالحی اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۳۶۶۴ مورد عملیات کلرسنجی از نقاط مختلف سطح شهر توسط آبفا جوانرود انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود در پایان از واگذاری ۷۴۱ انشعاب آب و فاضلاب به شهروندان خبر داد و گفت: با واگذاری این تعداد انشعابات واگذاری شده این اداره تاکنون ۲۲ هزار و ۴۴۵ رشته انشعاب آب و فاضلاب در شهر جوانرود ثبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز