خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار کرمانشاه صورت گرفت؛

انتصاب فرماندار جدید شهرستان هرسین

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۴۰

با حضور استاندار کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان هرسین برگزار شد.

ایلنا: مراسم تودیع و معارفه فرماندار هرسین در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان و با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای در هرسین، در این مراسم، یاور محمدی سرپرست سابق فرمانداری قصرشیرین به عنوان فرماندار جدید هرسین، جانشین بهمن قربانی شد که پیش از این در این سمت قرار داشت.

استاندار کرمانشاه در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های بهمن قربانی، اظهار داشت: وی در زمان حضورش به عنوان فرماندار هرسین تمامی تلاش خود را برای خدمت به مردم شهرستان به کار بست و از هیچ خدمتی فروگذار نکرد.

ابراهیم رضایی افزود: تغییر در تمامی دولت ها یک امر متداول و طبیعی است، اما مسئله ای که باید به آن توجه داشت این است که جابه جایی ها بر اساس شایستگی و به دور از گرایش های سیاسی انجام شود.

وی یادآور شد: آقای محمدی نیز از افراد با تجربه و کارآمد است که پیش از این نیز به عنوان فرماندار قصرشیرین فعالیت داشتند و امیدواریم که با حضور وی شاهد رشد و توسعه در شهرستان هرسین باشیم.

امام جمعه هرسین نیز در این مراسم ضمن تبریک سال نو از حضور استاندار کرمانشاه و هیئت همراه وی در شهرستان قدر دانی کرد.

حجت الاسلام باقری اظهار داشت: در حال حاضر معضل بیکاری در شهرستان هرسین مهمترین مسئله ای است که باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد و برای رفع آن با برنامه ریزی و جدیت تلاش کرد.

وی افزود: مشکلات زیادی در سطح شهرستان وجود دارد که از جمله آنها می توان به تعریض خیابان اصلی شهر اشاره کرد که البته همچنان نیز این مشکل پابرجاست که باید در این خصوص اقدام شود.

حجت الاسلام باقری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: فرماندار، نماینده سیاسی دولت در شهرستان بوده و از توانمندی های زیادی برخوردار است که باید از آن در جهت رفع مشکلات و رشد و توسعه شهرستان استفاده کند.

وی در پایان، بهمن قربانی را فردی دلسوز و با حسن خلق معرفی و از زحمات وی در طول این مدت قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز