خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

پیگیری مطالبات مردم از وظایف اصلی اصحاب فکر و اندیشه است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۶۰

استاندار کرمانشاه، انتقادات سازنده و مشفقانه و همچنین پیگیری مطالبات مردم از مجموعه مدیریتی استان را از وظایف اصلی اصحاب فکر و اندیشه عنوان کرد.

ایلنا: استاندار کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، اظهار داشت: امیدوارم که سال جدید سال توسعه و شکوفایی استان باشد، زیرا سال نامگذاری شده از سوی رهبر معظم انقلاب زمینه ساز حرکت و تلاشی مضاعف برای مسئولین و خدمتگزاران نظام است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، ابراهیم رضایی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه، افزود: در سفر معظم له به استان کرمانشاه مصوبات ارزشمندی نصیب مردم این استان شد که با توجه به تاکید ایشان مبنی بر کار و تلاش جهشی در استان، بدون شک با اجرای این مصوبات آینده‌ای درخشان پیش روی کرمانشاه خواهد بود.

رضایی خطاب به نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی استان، تصریح کرد: مدیریت ارشد استان با تمام توان این آمادگی را دارد که از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای فکری جامعه در جهت توسعه بیش از پیش استان استفاده کند.

وی با بیان اینکه آرامش و همدلی کنونی بین مردم و مسئولین می‌تواند جامعه را بیش از پیش به سمت تعالی سوق دهد، اظهار داشت: از نمایندگان و فعالین اجتماعی، سیاسی و مطبوعاتی و اساتید دانشگاهی استان انتظار می‌رود که در جهت تثبیت و ماندگاری فضای ایجاد شده از هیچ گونه تلاش و کوششی فرو گذار نباشند.

استاندار کرمانشاه، انتقادات سازنده و مشفقانه و همچنین پیگیری مطالبات مردم از مجموعه مدیریتی استان را از وظایف اصلی اصحاب فکر و اندیشه عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بنده نماینده دولت تدبیر و امید در استان هستم لذا تا زمانی که در این مسند قرار دارم بر خود وظیفه می‌دانم که از حقوق مردم در زمینه‌های مختلف بر طبق اصول دفاع و صیانت و از هرگونه تنش و ناهنجاری در استان که منجر به رکود شاخص‌های توسعه استان شود، جلوگیری کنم.

وی در پایان به فرمایشات راهگشا و مدبرانه رهبر معظم انقلاب در برهه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: معظم له در پایان سال ۹۲ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ و همزمان با سال جدید، سال را مزین به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» کردند که جا دارد ما مسئولین در راستای تحقق و عینیت بخشیدن به شعار سال اقدامات موثر و ارزشمندی انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز