خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

حضور کارشناسان برای مبارزه به طغیان سن گندم در مزارع کرمانشاه ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۱۴

با توجه به طغیان سن گندم در مزارع مناطق معتدل و سردسیری استان کرمانشاه، حضور مداوم تمام کارشناسان مراکز خدمات جهادکشاورزی و کارشناسان ناظر بخش خصوصی در راستای راهنمایی کشاورزان در مزارع الزامی است.

ایلنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، صبح امروز به همراه تعدادی از معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی از مزارع گندم و جو بخش‌های سر فیروزآباد و ماهیدشت استان کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه، علی‌اشرف منصوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، به‌منظور بررسی وضعیت مبارزه با آفت سن و علف‌های هرز با حضور در مزارع گندم و جو تمام اجزای مزارع، تعداد سن‌ها در هر متر مربع را با حضور کارشناسان کشاورزی بررسی کرد.

منصوری همچنین ضمن ارائه توصیه‌های لازم برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های مبارزه با آفات، در چند مزرعه که در حال سم‌پاشی بودند حضور یافته و نوع سموم مصرفی و نحوه مبارزه با آفات را مشاهده کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: با توجه به طغیان سن گندم در مزارع مناطق معتدل و سردسیری استان کرمانشاه، حضور مداوم تمام کارشناسان مراکز خدمات جهادکشاورزی و کارشناسان ناظر بخش خصوصی در راستای راهنمایی کشاورزان در مزارع الزامی است.

منصوری در پایان بر آمادگی کامل سازمان جهاد کشاورزی برای هرگونه همکاری با کشاورزان تاکید کرد و گفت: باید کشاورزان را از طریق اطلاع‌رسانی به‌موقع برای مبارزه با سن گندم و سم‌پاشی آگاه کرد تا بتوانند به بهترین نحو به مبارزه با آفات خصوصا سن بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز