خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت کرمانشاه:

مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۹۹

همه مدیران و مسئولان باید با روحیه‌ای جهادی در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنند، چرا که تحقق آن به طور قطع به پیشرفت و استقلال ملت ایران منتهی خواهد شد.

ایلنا: امام جمعه موقت کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله جدا از هم و در طول یکدیگر نیستند بلکه مکمل یکدیگر و در متن هم قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حجتی افزود: اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی مکمل یکدیگر و همانند چهار پایه یک میز هستند که با قرار گرفتن در کنار هم کامل می‌شوند و لذا همبستگی زیادی بین این چهار موضوع برقرار است.

حجت الاسلام حجتی ادامه داد: هر یک از این چهار مقوله در جای خود از اهمیت مخصوصی برخوردار است و نمی توان هیچ کدام از آنها را به تنهایی به‌عنوان یک اصل قرار داد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه قرار دادن این چهار مقوله در کنار یکدیگر نشان از درایت والای مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: اگر فرهنگ یک کشور شکوفا نباشد اقتصاد آن کشور رشد نخواهد کرد و بالعکس، لذا بین این دو عرصه همبستگی انکار ناپذیری وجود دارد.

حجت الاسلام حجتی خاطر نشان کرد: همه مدیران و مسئولان باید با روحیه‌ای جهادی در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنند، چرا که تحقق آن به طور قطع به پیشرفت و استقلال ملت ایران منتهی خواهد شد.

وی افزود: خدمت به مردم با هدف کسب رضای خداوند مسئله ای است که مدیران و مسئولان باید در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و خدمت به این مردمی که نمونه آنها در هیچ جای دنیا یافت نمی شود، یک افتخار بسیار بزرگ است.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: ملتی که بتواند اقتصاد خود را قوی کند می تواند در دنیا حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد، اما ملتی که از نظر اقتصادی ضعیف بماند خود را برای همیشه به بیگانگان وابسته کرده است.

حجت الاسلام حجتی گفت: امروزه همه دنیا به یکدیگر متصل هستند و برای رفع نیاز های یکدیگر با هم داد و ستد می‌کنند، لذا اقتصاد مقاومتی شامل اقتصاد درون مرزی و برون مرزی است.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه سخنان خود به روز دهم فرودین ماه اشاره کرد و گفت: در چنین روزی همه پرسی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و تقریبا ۹۹ درصد مردم به جمهور اسلامی رای مثبت دادند.

وی همچنین به دوازدهم فروردین ماه، که به عنوان روز جمهوری اسلامی نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: مردم با رای قاطع خود به جمهوری اسلامی، حمایت کامل خود را از نظام اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز