خبرگزاری کار ایران

فرماندار کنگاور:

برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد باید موجب تقویت عامل‌های بازدارنده شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۰۰

در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور مطرح شد: برگزاری کارگاه های آموزشی مبارزه با مخدر با رویکرد اسلامی در پیشگیری از اعتیاد نقش بسزایی دارد.

ایلنا: فرماندار شهرستان کنگاور گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی مبارزه با مخدر با رویکرد اسلامی در پیشگیری از اعتیاد نقش به‌سزایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کنگاور، فرماندار این شهرستان در آیین تجلیل از اداراه تبلیغات اسلامی کنگاور، در جلسه فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی مبارزه با مواد مخدر با رویکرد اسلامی در این شهرستان گفت: برگزاری این کارگاه با رویکرد اسلامی در پیشگیری از اعتیاد نقش به‌سزایی دارد.

حشمت الله عزیزی تاثیرگذاری روحانیون و مبلغان مذهبی در جامعه و بین آحاد مردم را غیر قابل انکار توصیف کرد و افزود: آنان می‌‏توانند پاسخگوی سئوالات مطرح شده در خصوص امر یاد شده از سوی جوانان باشند.

فرماندار کنگاور اظهار داشت: برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد باید به گونه‌ای طراحی شود که موجب تقویت عامل‌های بازدارنده شود و عوامل مخاطره آمیز را تضعیف کند.

عزیزی با اشاره به اینکه برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد باید این مهارت را به افراد آموزش دهد که در مقابل پیشنهاد سوء مصرف مواد، از خود مقاومت نشان دهند تصریح کرد: در یک جامعه قانون مدار، برنامه‌ریزی‌های پیشگیری باید به ماهیت خاص مسئله سوء مصرف مواد اشاره کند که برگزاری کلاس‌های یاد شده با رویکرد اسلامی عاملی تاثیرگذار در امر یاد شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد، دیگر ادارات عضو شورا با الگوگیری از اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت گروه‌های زیرمجموعه خود اهتمام ورزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز