خبرگزاری کار ایران

معاون خانه کارگر کرمانشاه در گفتگو ایلنا:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ستون‌های نظام است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۶۳

برخی از جریان‌های شناخته شده در کشور به دنبال ایجاد حاشیه برای آیت‌الله هاشمی و دیگر شخصیت‌های مطرح کشوری هستند، ولی خوشبختانه می‌بینیم که این دوستان با استفاده از تجربیات بسیار خود، از این حاشیه‌سازی‌ها دوری می‌گزینند و حفظ عقلانی نظام را اوجب واجبات می‌دانند.

ایلنا: معاون خانه کارگر استان کرمانشاه اظهار داشت: امیدواریم که تصمیمات دولت در بحثمسایل کارگری در سال آینده، کارگشا باشد و حداقل بتواند بخش کوچکی از مشکلات عظیم این قشر زحمتکش را رفع کند.

مهدی زارعی با اشاره به اینکه کارگران همیشه پیشانی مشکلات بوده‌اند، در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه گفت: بنیان اصلی تلاش و فعالیت در کشور را کارگران تشکیل می‌دهند، لذا دغدغه این قشر می‌تواند معلول مشکلات بسیاری برای جامعه باشد.

این فعال کارگری عنوان داشت: یکی از معضلات قشر کارگر در ایران، پایین بودن دستمزد دریافتی و نداشتن حمایت‌های دولتی است که این روند باید دغدغه اصلی فعالان کارگری در کشور باشد.

زارعی در ادامه به اوضاع سیاسی کشور در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: برخی از شخصیت‌های سیاسی در کشور وجود دارند که وجود آن‌ها به نوعی برای کشور و نظام برکت محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی در طول دوران پربار انقلاب اسلامی، همواره در صف اول دفاع از نظام قرار داشته است، افزود: آیت‌الله هاشمی یکی از ستون‌های نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند و بی‌شک درایت‌ها و تدبیرهای ایشان در این دوران باعثحل بسیاری از مشکلات و دسیسه‌های دشمنان انقلاب و نظام شده است.

معاون خانه کارگر کرمانشاه بیان داشت: برخی از جریان‌های شناخته شده در کشور به دنبال ایجاد حاشیه برای ایشان و دیگر شخصیت‌های مطرح کشوری هستند، ولی خوشبختانه می‌بینیم که این دوستان با استفاده از تجربیات بسیار خود، از این حاشیه سازی‌ها دوری می‌گزینند و حفظ عقلانی نظام را اوجب واجبات می‌دانند.

زارعی در پایان گفت: ‌ای کاش این دست از افراد به جای تلاش برای ایجاد فضای تهمت و افترا در کشور، به دنبال حل معضلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز