خبرگزاری کار ایران

کهزادی خبر داد:

استخدام ۷۰۰ قاضی در کشور / تکیه بر استعدادهای کشور، دشمن شکن است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۴۸

دستگاه قضائی هر ساله ۷۰۰ نفر قاضی را استخدام کرده که امسال نیز آزمونی در این راستا برگزار شده و پس از اعلام نتایج آزمون امیدواریم بتوانیم مشکلات نیروی انسانی دستگاه های قضائی را مرتفع کنیم.

ایلنا: معاون اداری و مالی قوه قضاییه در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به به دلاورمردی های مردم این شهر در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در سال های ۶۲ تا ۶۴ استاندار کرمانشاه بوده ام و از نزدیک رشادت مردی های مردم اسلام آبادغرب و دست و پنجه نرم کردن مردم این شهرستان با متجاوزان را به عینه دیده ام.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری " ایلنا " در اسلام آبادغرب، " کهزادی " گفت: مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی رهنمودهای خود را ارائه کردند، لذا باید توجه داشت که تکیه به استعدادهای کشور و شکوفایی آن ها، دشمن شکن خواهد بود و نباید از دشمن انتظار دوستی داشت چرا که دشمنان ما قصد از بین بردن نظام را دارند.

وی هوشیاری مردم را سد محکمی در مقابل دشمنان دانست و افزود: در حسن عمل دستگاه های اطلاعاتی، نیروی انتظامی، قوه قضائیه، ارتش و سپاه هم بس که در منطقه خاورمیانه توانسته اند استقلال و امنیت کشور را حفظ کنند

کهزادی گفت: دستگاه قضائی هر ساله ۷۰۰ نفر قاضی را استخدام کرده که امسال نیز آزمونی در این راستا برگزار شده و پس از اعلام نتایج آزمون امیدواریم بتوانیم مشکلات نیروی انسانی دستگاه های قضائی را مرتفع کنیم.

معاون اداری و مالی قوه قضائیه در خصوص مسائل و مشکلات تشکیلات قضایی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیرم که مواردی که در حوزه کاری بنده قرار دارد را مرتفع کرده و در سایر زمینه ها نیز مشکلات را به ریاست قوه قضائیه انتقال خواهم داد.

در ادامه این جلسه، علی امیری با ارائه گزارشی از وضعیت موجود دستگاه قضائی شهرستان بیان کرد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده های جزایی ۶۲ روز و پرونده های حقوقی ۷۷ روز می باشد.

رئیس دادگستری اسلام آبادغرب کمبود نیروی انسانی، عدم وجود زندان در شهر اسلام آبادغرب را دو مشکل عمده دستگاه قضائی در شهرستان عنوان کرد و گفت: زندان اسلام آباد غرب حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که متاسفانه پس از ۱۳ سال از آغاز عملیات اجرائی آن هنوز به بهره برداری نرسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز