خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی آبفای استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری همایش «همیار انرژی» در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۹۳

همایشی تحت عنوان «همیار انرژی» با حضور کار‌شناسان شرکت آب و فاضلاب و آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای آگاهی بخشی و نحوه آموزش معلمان در راستای مدیریت مصرف بهینه آب برگزار شده است.

ایلنا: مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به نامناسب بودن نحوه استفاده از منابع آب در کشور، فرهنگ سازی برای مصرف منطقی حامل‌های انرژی ضرورتی اجتناب ناپذیر است که در این راستا شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز اقدامات مختلفی را به مرحله اجرا گذاشته است که به صورت مستمر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، علی حسین مرادی گفت: توزیع بروشورهای مربوط به نرخ آب بهای مصرفی بین همه مشترکین، تهیه و توزیع کتابچه‌های روش مصرف، همکاری با صدا و سیمای استان برای پخش تیزر‌ها و زیر نویس‌های تلویزیونی، همکاری مستمر با نشریات استانی، سخنرانی در محافل مذهبی، ارسال پیامک را از جمله این اقدامات است.

مرادی افزود: این شرکت همچنین طرح هم یار آب را در قالبی بسیار بدیع و اثر گذار اجرا کرده است، به این صورت که با همکاری گروه‌های هنری و اجرای برنامه‌های آموزشی در مدارس نکات مهم در مورد مصرف بهینه آب به دانش آموزان آموزش داده می‌شود که در سال جاری این برنامه برای حدود ۱۹ هزار نفر از دانش آموزان با حضور ۱۱۰۰ آموزگار و اولیاء دانش آموزان در نواحی سه گانه شهر کرمانشاه و دو شهرستان اسلام آبادغرب و سنقر اجرا می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: همایشی نیز تحت عنوان «همیار انرژی» با حضور کار‌شناسان شرکت آب و فاضلاب و سازمان آموزش و پرورش برای آگاهی بخشی و نحوه آموزش معلمان در راستای مدیریت مصرف بهینه آب برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز